Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Łódź: Drobne naprawy ogólnobudowlane mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych
oraz prace zabezpieczające wynikające na skutek nagłych zdarzeń losowych poza godzinami pracy AN CII
Numer ogłoszenia: 236232 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drobne naprawy ogólnobudowlane mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych oraz prace zabezpieczające wynikające na skutek nagłych zdarzeń losowych poza godzinami pracy AN CII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne naprawy ogólnobudowlane mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych oraz prace zabezpieczające wynikające na skutek nagłych zdarzeń losowych poza godzinami pracy AN CII CPV 45000000-7 Zakres prac obejmuje: 1.1 Roboty murarsko-tynkarskie 1.1.1 roboty murarskie 1.1.2 naprawy tynków na elewacji i kominach 1.1.3 zbicie odparzonych tynków 1.1.4 wymiana lub uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych 1.1.5 przemurowanie głowic kominowych 1.1.6 osadzenie kratek wentylacyjnych 1.1.7 napraw ścian oraz płyt nastudziennych, studzienek wodomierzowych 1.2 Roboty malarskie 1.2.1 odnowienie lokali w zakresie standardowym o powierzchni podłogi - do 30 m2 1.2.2 drobne prace malarskie kl. schodowych o pow. -15 m2 1.2.3 malowanie stolarki okiennej i drzwiowej 1.2.4 malowanie zewnętrzne tynków o powierzchni - do 50 m2 1.2.5 inne prace malarskie 1.3 Roboty stolarskie 1.3.1 wymiana lub naprawa okuć drzwiowych i okiennych 1.3.2 drobne naprawy balustrad schodowych drewnianych 1.3.3 drobna naprawa stolarki okiennej i drzwiowej 1.3.4wykonanie klap do okienek piwnicznych 1.4 Pozostałe roboty ogólnobudowlane 1.4.1 szklenie stolarki okiennej 1.4.2 naprawa lub wymiana podłóg i posadzek 1.4.3 odwilgocenie ścian 1.4.4 zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych 1.4.5 stemplowanie zagrożonych elementów konstrukcyjnych 1.4.6 zadaszenia nad chodnikami i zabezpieczenia balkonów 1.4.7 naprawa nawierzchni drogowych, podwórek i prześwitów bramowych 1.4.8 montaż trzonów kuchennych i urządzeń stanowiących wyposażenie lokalu, zakupionych przez Inwestora 1.4.9 obróbki blacharskie parapetów 1.4.10 wykonanie krat metalowych (zabezpieczenia piwnic) 1.4.11 roboty spawalnicze 1.4.12 drobne roboty ślusarskie (naprawa bram, balustrad schodowych) 1.4.13 inne drobne prace ogólnobudowlane nie ujęte w/w wykazie a niezbędne do utrzymania w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez AN CII 1.5 Pełnienie stałego dyżuru poza godzinami pracy AN CII w godz. 1500 - 700 oraz w dni wolne od pracy całodobowo: 1.5.1 zabezpieczenie lokali po włamaniach, 1.5.2 wykonanie niezbędnych prac po pożarze, naprawa dachu i zabezpieczenie lokalu po zalaniach lub innych zdarzeniach losowych, 1.5.3 inne prace naprawcze poza godzinami pracy AN CII na żądanie Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenia , że: - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 5 do siwz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5a do siwz 4.1.4 wykaz minimum pięciu osób, które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 4 - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień w tym: - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności ogólno-budowlanej wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa ( jedna osoba, może być właściciel ) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 100.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.6 wykaz minimum dwóch kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 80.000złotych w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. stawka brutto dla zakresów 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 siwz - 70
- 3. stawka brutto dla zakresu 1.5 siwz - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II 90 - 019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15 lub 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum II 90 - 019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.133.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 2 części: Część 1: Pomorska 14 Część 2: Franciszkańska 71
- W-5 ZP/5/2025 - dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej.
- Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim DK-72 w km 160+987.
- DEA OZPA 272.15.2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mineralizatora mikrofalowego MARS 6.
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego na działce ewid. nr 121/12 obręb Gołcza przy Klubie Dziecięcym "Kraina Maluszka"
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.