Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Chorzów: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki na rok 2012/2013
Numer ogłoszenia: 23621 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Rozrywki , ul. Marii Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3461939, 3461977, faks 032 3461939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki na rok 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk i dostawa wydawnictw informacyjnych Teatru Rozrywki na rok 2012/2013
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw informacyjnych niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań technicznych, terminami wykonania oraz przewidywanymi ilościami zawarto w Załącznikach do SIWZ - na Zadanie A, Zadanie B, Zadanie C - stanowiących integralną część niniejszej SIWZ.
Wielkość zamówienia
Zamawiający określa wielkość zamówienia na przewidywane w Załącznikach ilości wydań i nakłady:
Zadanie A - na kwotę netto ok. 87 800 zł,
Zadanie B - na kwotę netto ok. 16 000 zł,
Zadanie C - na kwotę netto ok. 4 500 zł
Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość zamawianych wydawnictw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67,ust.1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wzrostu potrzeb Zamawiającego (w terminie wykonywania umowy) powyżej planowanych ilości, lub przewidywanej kwoty umownej).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przy składaniu oferty na:
Zadanie A - co najmniej 3 zamówienia polegające na wydrukowaniu druku zwartego, offset, składającego się z okładki - kreda 200-350g, strony wewnętrzne - kreda 135-150g, kolorystyka 1/1, objętość minimum 24 strony, z zastosowaniem następujących usług introligatorskich: składanie, cięcie, zszywanie, w nakładzie minimum 5.000 egz. - potwierdzone dokumentami, że zamówienia zostały wykonane należycie.
Zadanie B - co najmniej 1 zamówienia polegającego na wydrukowaniu druku zwartego, offset, składającego się z okładki - kreda 200-350g, strony wewnętrzne - kreda 135-150g, kolorystyka 4/4, objętość minimum 4 strony, z zastosowaniem następujących usług introligatorskich: składanie, cięcie, zszywanie - potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało wykonane należycie.
Zadanie C - co najmniej 1 zamówienia polegającego na wydrukowaniu plakatu - druk offsetowy, format B1, kolorystyka 4/0, na papierze kreda 160-200g, z zastosowaniem następującej usługi introligatorskiej: cięcie - potwierdzone dokumentem, że zamówienie zostało wykonane należycie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych będących w trakcie realizacji z dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie musi jednoznacznie wynikać, że w ramach tych świadczeń zostały już zrealizowane zamówienia potwierdzające spełnienie warunków opisanych powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań na potwierdzenie w/w warunku - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia (Załącznik nr 1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art.144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje: zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności wprowadzenia zmian terminu wykonania poszczególnych pozycji wykazu wydawnictw uwarunkowanych zmianami organizacji pracy, zmiany dotyczące osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w przypadku zmian personalnych zarówno od strony Zamawiającego jak i Wykonawcy.Ewentualna zmiana wymaga pisemnej notyfikacji Strony dokonującej zmiany, inne zmiany z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia wyżej wymienionych zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-rozrywki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego:
41-500 Chorzów, ul.Konopnickiej 1, wejście od ul. Katowickiej 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 11:00, miejsce: 41-500 Chorzów, ul.Konopnickiej 1,wejście od ul. Katowickiej 62, w Sekretariacie, pokój 209, lub przesyłką - decyduje data i godz przyjęcia przez Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji - faxem na numer 032/346-19-39. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest p.Joanna Gniełka. W korespondencji należy posługiwać się oznaczeniem sprawy: ZP/01/12. Pytania i wyjaśnienia dotyczące SIWZ dokonywane będą wg p-ktu 13 SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW NA TERENIE SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ "NAD RAWĄ"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.