Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Gdynia: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 236208 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, fax 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury medycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania częściowe: zadanie I - świadczenie usług obsługi serwisowej sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni zadanie II - świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury do dializ zainstalowanej w Oddziale Nefrologicznym - Stacji Dializ Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, według formuły spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonywania obsługi serwisowej aparatury medycznej objętej przedmiotem zamówienia, 3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę (r/h) za naprawy nie ujęte w wykazie typowych napraw - 10
- 3. narzut kosztów zakupu części wyrażony w % - 10
- 4. czas reakcji serwisu - 5
- 5. koszt dojazdu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: zadanie I - od dnia 1 stycznia 2008 r do dnia 31 grudnia 2010r zadanie II - od dnia 1 stycznia 2008 r do dnia 31 grudnia 2009 r Kryteria oceny ofert: zadanie I 1)cena brutto 70% 2)cena brutto za 1 roboczogodzinę (r/h) za naprawy nie ujęte w wykazie typowych napraw (zał. nr 5 do SIWZ) 10% 3)narzut kosztów zakupu części wyrażony w % 10% 4)czas reakcji serwisu 5% 5)koszt dojazdu 5% zadanie II 1) cena brutto 1 roboczogodziny (r/h) w dni robocze 80% 2) cena brutto 1 roboczogodziny (r/h) w niedziele i święta 20% Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 1. Sławomir Daniliszyn - tel. 058 69-98-291 2. Ewa szczęsna - tel. 058 69-98-124, fax 058 69-98-338, e-mail: eszczesna@szpital-morski.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usłu obsługi serwisowej sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu Morskim im.PCK w Gdyni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usłu obsługi serwisowej sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu Morskim im.PCK w Gdyni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. cena brutto za 1 roboczogodzinę (r/h) za naprawy nie ujęte w wykazie typowych napraw - 10
- 3. narzut kosztów zakupu części wyrażony w % - 10
- 4. czas reakcji serwisu - 5
- 5. koszt dojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury do dializ zainstalowanej w Oddziale Nefrologicznym - Stacji Dializ Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury do dializ zainstalowanej w Oddziale Nefrologicznym - Stacji Dializ Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena brutto 1 roboczogodziny (r/h) w niedziele i święta - 20
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ WG 32 PAKIETÓW
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej II
- Postępowanie na usługi przeglądów i napraw urządzeń laboratoryjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.