Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Koszalin: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 236160 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania : Zadanie nr 1- modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru w I/ZUS Białogardzie, Drawsku Pomorskim , Szczecinku, Wałczu; -Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56 ; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącym sygnalizatorem zewnętrznym a centralą, wykonanie nowego okablowania, montaż elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim , ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej (dotyczy obiektu przy ul. Basztowej 1), wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż starej centrali pożarowej wraz z akumulatorami, demontaż i przeniesienie przycisku ROP, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu: Zadanie nr 2- wykonanie systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Szczecinku oraz systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Świdwinie, Drawsku Pomorskim przy ul. Sikorskiego i Basztowej; -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż częściowy istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu kontroli dostępu w Inspektoracie ZUS w Szczecinku ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: wykonanie nowego okablowania pod system KD, montaż elementów i urządzeń systemu KD , uruchomienie i sprawdzenie systemu KD. Zadanie nr 3- wykonanie systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej oraz systemu rejestracji czasu pracy w I/ZUS w Białogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56; -zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP; wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP; montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP; uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. Zakres robót należy wykonać zgodnie z projektami technicznymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapłata za wykonane i odebrane roboty będzie uregulowana w terminie 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy . Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Inspektoratów. Wykonawca może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia : 75 dni od daty podpisania umowy, ale nie później niż do 22.12.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.43.00-4, 45.31.22.00-9, 42.96.11.00-1, 45.31.43.50-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium -wymagane: Zadanie nr 1- w kwocie 632,00 zł; Zadanie nr 2- w kwocie 4 827,00 zł; Zadanie nr 3- w kwocie 1 693,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , co najmniej : -jedną modernizację lub rozbudowę systemu sygnalizacji pożaru o wartości brutto co najmniej 20 000 zł (zad. nr 1) ; -jeden system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (zad. nr 2) ; -jeden system kontroli dostępu , system telewizji dozorowej oraz rejestracji czasu pracy o wartości brutto co najmniej 50 000 zł (zad. nr 3) ; Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje : -co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (zad. nr 1,2,3); -co najmniej jedną osobą , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005r. nr 145, poz.1221 ze zm.) - odpowiedzialną za organizowanie i kierowanie zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego oraz opracowywanie projektów zabezpieczenia technicznego ( zad. nr 1, 2, 3).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dokument , z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów robót wraz z zestawieniem i określeniem nazw, parametrów technicznych zastosowanych urządzeń ( karty katalogowe urządzeń); 3. dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu (zaleca się dołączyć). 4. harmonogram rzeczowo-finansowy, opracowany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego [wymagany harmonogram zawarty jest na formularzu ofertowym]
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na www.zus.pl lub w siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318 lub pocztą na wniosek wykonawcy,fax: 94 348 12 33 lub 342 52 62. SIWZ jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , Kancelaria.Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu zostało zamieszczone w BZP dnia 2011-08-09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru w I/ZUS Białogardzie, Drawsku Pomorskim , Szczecinku, Wałczu;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56 ; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącym sygnalizatorem zewnętrznym a centralą, wykonanie nowego okablowania, montaż elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim , ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej (dotyczy obiektu przy ul. Basztowej 1), wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż starej centrali pożarowej wraz z akumulatorami, demontaż i przeniesienie przycisku ROP, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 45.31.11.00-1, 45.31.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Szczecinku oraz systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Świdwinie, Drawsku Pomorskim przy ul. Sikorskiego i Basztowej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż częściowy istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu kontroli dostępu w Inspektoracie ZUS w Szczecinku ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: wykonanie nowego okablowania pod system KD, montaż elementów i urządzeń systemu KD , uruchomienie i sprawdzenie systemu KD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00-9, 45.31.11.00-1, 42.96.11.00-1, 45.31.43.00-4, 45.31.43.50-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej oraz systemu rejestracji czasu pracy w I/ZUS w Białogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP; wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP; montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP; uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00-9, 45.31.11.00-1, 42.96.11.00-1, 45.31.43.00-4, 45.31.43.50-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Pompy insulinowe
- Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3.
- 28/TP1/SZP-4/2025 Rozbudowa systemu depozytorów kluczy w kampusach Politechniki Koszalińskiej.
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 - Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Błażowej" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Remont przystosowawczy pomieszczeń po byłej Bibliotece Miejskiej w budynku Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Północnej 2 - etap drugi
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski z podziałem na części
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.