eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-ZdrójZapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Jedlina-Zdrój: Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11.
Numer ogłoszenia: 236150 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172876 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8455356, faks 074 8455356.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ( przygotowanie i podanie lub dostawa i podanie) w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju w budynku przy ul. Piastowskiej 11 przez Wykonawcę przez pięć dni w tygodniu jednego gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży, osób niepełnosprawnych objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Szacunkowa ilość dzieci, młodzieży, osób dorosłych i niepełnosprawnych, dla których wykonywana będzie usługa wynosi około 80 osób. Ilość osób podczas trwania umowy może ulec zmianie, 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia tzw. wsadu do kotła o wartości min. 3,70 zł netto, 3) Żywienie osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo określonych jako świąteczne) w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju. Posiłki winne być wydawane w przedziale czasowym między godziną 12,00 a 15,00, tj. przez trzy godziny, 4) W okresie tygodniowym skład posiłków musi przedstawiać się następująco: a) 2 posiłki: ziemniaki, kasza lub ryż, mięso, surówka lub jarzyna, kompot lub kisiel, b) 1 posiłek: ziemniaki, ryba, surówka lub jarzyna, kompot lub kisiel, c) 1 posiłek: danie mączne, kompot lub kisiel, d) 1 posiłek: zupa z wkładką, chleb, przy czym poszczególne składniki posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości: a) zupa - 350 ml, b) ziemniaki, kasza, ryż - 300g, c) mięso - 150g, d) ryba - 150g, e) danie mączne - 350g, f) surówka lub jarzyna - 100g, g) kompot lub kisiel - 200ml, h) mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy - 60g, i) chleb - do 4 kromek, 5) Przygotowany posiłek musi zawierać minimum 800 kcal, 6) Wykonawca zobowiązany jest do podawania tygodniowego jadłospisu w miejscu widocznym na Stołówce, 7) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłku w ciągu jednego tygodnia (nie dotyczy np. gotowanych ziemniaków), 8) Posiłki mają być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, 9) Posiłki muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, należy pamiętać o ograniczeniu soli kuchennej, 10) Posiłek oraz sposób jego przygotowania powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy,11) Posiłki będą wydawane na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby,12) W przypadku dostawy posiłków do pomieszczenia Stołówki dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany : a) dostarczać posiłki w urządzeniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne, b) gorące posiłki mają być podawane w naczyniach jednorazowych plus sztućce (posiadające wymagane atesty), które po zużyciu Wykonawca jest zobowiązany usunąć, c) posiłki muszą mieć odpowiednią temperaturę w chwili dostawy, wymaganą dla posiłków obiadowych, d) posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i dostarczone na Stołówkę własnym transportem, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłku w przypadku, gdy jest on niezgodny z SIWZ oraz umową. 3. Informacje dodatkowe: 1) W przypadku przygotowywania i podawania posiłków w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie dzierżawy Wykonawcy pomieszczenia znajdujące się na parterze budynku Ośrodka Pomocy Społecznej, 2) W przypadku dostawy i podawania posiłków w Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej Zamawiający zobowiązuje się udostępnić w formie najmu Wykonawcy pomieszczenia Stołówki do wydawania posiłków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMAKUŚ Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk, ul. K. Słobódzkiego 19 A, 58-105 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195955,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229824,00

  • Oferta z najniższą ceną: 229824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283046,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.