Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Sompolno: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów, Mąkolno - ul. Główna, Sompolno - ul. 11 Listopada oraz budowa wodociągu w miejscowości Biele wraz z modernizacją hydroforni Mostki i Marianowo
Numer ogłoszenia: 236146 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów, Mąkolno - ul. Główna, Sompolno - ul. 11 Listopada oraz budowa wodociągu w miejscowości Biele wraz z modernizacją hydroforni Mostki i Marianowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań podzielonych na II etapy: 1)Etap I: a)budowa kanalizacji sanitarnej w Sompolnie - ul. 11 Listopada jako część zadania inwestycyjnego, polegająca na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC w rejonie ulicy 11 listopada w Sompolnie o łącznej długości 1.302,0 mb, w tym: z rur PVC 315mm - 437,0 m i z rur PVC 250 mm o długości - 865,0 m, przyłączy kanalizacyjnych - przykanalików - 23 szt. o łącznej długości 432,5 m, w tym: z rur PVC 250 mm - 41,5 m, z rur PVC 200 mm - 121,0 m, z rur PVC 160 mm o długości - 270,0 m; b)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mąkolno - ul. Główna jako część zadania inwestycyjnego, polegająca na wykonaniu zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 686,5 mb, w tym: z rur kanalizacyjnych PVC O 315 mm - 138,0 mb i z rur kanalizacyjnych PVC O 250 mm o długości 548,5 mb, przyłączy kanalizacyjnych - przykanalików z rur kanalizacyjnych PVC O 160 - 14 szt., o łącznej długości 179,0 m, rurociągu tłocznego z rur PE O 75 o długości 24,0 mb oraz wykonanie przepompowni ścieków P4 wraz z zagospodarowaniem terenu: montaż 1 kpl przepompowni, budowa chodnika na powierzchni 37 m2 i ogrodzenia terenu o długość 53,5 m; 2)Etap II: a)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów jako część zadania inwestycyjnego, polegająca na wykonaniu zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 250 w ulicach: Polna, Zielona, Poprzeczna, Górnicza, Cmentarna oraz Kościelna o łącznej długości 1.243,5 mb; przyłączy kanalizacyjnych - przykanalików - 40 szt. o łącznej długości 633,0 m, w tym: z rur PVC 200 mm - 60,5 m i z rur PVC 160 mm - 572,5 m oraz wykonanie przepompowni ścieków P2 wraz z zagospodarowaniem terenu: montaż 1 kpl przepompowni i budowa chodnika na pow. 25 m2; b)budowa wodociągu w miejscowości Biele - w ramach dokończenia projektu do wykonania: sieć wodociągowa rozdzielcza o łącznej długości 970,5 mb, w tym: rurociągi PVC O 110 mm - 571,0 mb i rurociągi PVC O 225 mm o długości 399,5 mb, hydranty pożarowe nadziemne O 80 mm- 4 szt.; w ramach nowego projektu: sieć wodociągowa rozdzielcza PVC O 110 mm o łącznej długości 635,0 mb i hydranty pożarowe nadziemne O 80 mm- 5 szt.; c)modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Mostki polega na: wykonaniu robót demontażowych, w tym: rur stalowych z armaturą, pomp odśrodkowych- 4 kpl., pompy głębinowej, aparatury zabezpieczającej w polach nr 2 i 4, fundamentów betonowych i posadzek oraz utylizacji materiałów rozbiórkowych, wykonaniu fundamentu pod zestaw hydroforowy i wykonanie posadzki, montażu zestawu hydroforowego z osprzętem, pompy głębinowej z osprzętem, zestawu do chlorowania, rozdzielnicy elektrycznej, okablowania, montażu sterownika wraz z oprogramowaniem oraz obejmuje rozruch i szkolenie obsługi; d)modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Marianowo polega na: wykonaniu robót demontażowych, w tym: rur stalowych z armaturą, pomp odśrodkowych- 4 kpl., sprężarki i rozdzielnicy, fundamentów betonowych i posadzek, rozebranie ścian kanału elektrycznego oraz utylizacji materiałów rozbiórkowych, wykonaniu fundamentu pod zestaw hydroforowy i wykonaniu posadzki, na montażu zestawu hydroforowego z osprzętem, sprężarki, rozdzielnicy elektrycznej, okablowania, montażu sterownika wraz z oprogramowaniem oraz obejmuje rozruch i szkolenie obsługi; oraz inne roboty określone w załączonej dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót w ramach poszczególnych zadań inwestycyjnych w 6 miejscowościach na terenie gminy Sompolno określa dokumentacja projektowa (projekty budowlano-wykonawcze i przedmiary robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do niniejszej SIWZ. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zatem, w celu realizacji zamówienia, nie może użyć urządzeń ani materiałów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane (opisane) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji.Nazwy własne, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane w dokumentacji jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia.Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.24.40 - 42.23.24.40 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na cały okres związania ofertą. 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wierzbinku, Nr 69 8558 0008 0005 1190 2000 0040. Wadium wpłacone na konto winno mieć adnotację: Wadium, nr spr. RIZ.271.11.2014 Budowa kanalizacji, wodociągu i modernizacja hydroforni. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, a nie data dokonania polecenia przelewu. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim w Sompolnie, w pok. nr 15. Kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwa zadania obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej o wartości łącznej tych dwóch zamówień nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł (brutto); Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających czy najważniejsze roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączonym wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót. Wykonawca jednocześnie oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN na podstawie opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego stosownego dokumentu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) formularz specyfikacji cenowej - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, będzie z tych zasobów korzystał, 5)wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)przedłużenie terminu wykonania umowy ze względu na: a)wystąpienie tzw. siły wyższej - nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, np. pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, b) wystąpienie nietypowych niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, c) wystąpienie zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. 2) zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, które są korzystne dla Zamawiającego i zaakceptowane przez wszystkich uczestników procesu budowlanego,w szczególności wynikające z możliwości zastosowania nowszych technologii wykonania robót budowlanych lub materiałów o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się zmiany, które mogą być uzasadnione jedynie prawidłową realizacją przedmiotu umowy lub zapewnieniem optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót; 3)zmiany, w przypadku zdarzeń losowych, osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia - kierownika budowy lub robót wskazanych w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że będą posiadały uprawnienia i spełniał wymogi określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina ubiega się o dofinansowanie zadań inwestycyjnych stanowiących przedmiot zamówienia w ramach operacji zgłoszonej do PROW na lata 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, nr umowy o przyznanie pomocy: 00081-6921-UM1500073/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SOMPOLNO
- Przewóz uczniów do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie na terenie gminy Sompolno w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta i gminy Sompolno do szkół/placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi SOMPOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Białaczów
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego nr 4 mającego na celu ujęcie wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego na gruntach miejscowości Nowa Kubra
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.