eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródDostawa materiałów drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Żmigród: Dostawa materiałów drogowych
Numer ogłoszenia: 23611 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 71 3853031, faks 71 3853032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa materiałów drogowych wg załącznika nr 6a i 6b do SIWZ dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie. Przedmiot zamówienia składa się z następujących 2 zadań: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa materiałów betonowych 1) Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 6a do niniejszej specyfikacji 2) Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3) Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4) Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 6a ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5) Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 6a. 6) Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7) Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 6a każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8) Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9) Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zadanie nr 2 Zakup i dostawa kruszywa drogowego 1) Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 6b do niniejszej specyfikacji 2) Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3) Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4) Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 6b ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5) Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 6b. 6) Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7) Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 6b każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8) Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9) Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 14.21.22.00-2, 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: 1) klęski żywiołowe; 2) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie dostaw. 2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: 1) brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów do miejsca dostawy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych 2) protesty mieszkańców 3) przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. B. Pozostałe zmiany 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2. zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4. zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. E. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 3. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać opis i uzasadnienie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=103510
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów betonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 6a do niniejszej specyfikacji 2) Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3) Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4) Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 6a ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5) Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 6a. 6) Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7) Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 6a każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8) Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9) Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 6b do niniejszej specyfikacji 2) Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3) Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4) Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 6b ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5) Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 6b. 6) Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7) Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 6b każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8) Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9) Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.