Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Gdańsk: Przetarg ograniczony PO-103/35/2008/Adp. Apteki
Numer ogłoszenia: 236115 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony PO-103/35/2008/Adp. Apteki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a/. robót budowlanych związanych z przebudową części pomieszczeń Apteki Szpitala Specjalistycznego na Pracownię Cytostatyków i Pracownię Żywienia Pozajelitowego, na podstawie zatwierdzonego projektu budo- wlanego i przedmiaru robót, b/. wykonanie w w/wym. pracowniach wentylacji mechanicznej na podstawie projektu instalacji wentylacji mechanicznej i przedmiaru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4 500 PLN /słownie: cztery tysiące pięćset zl./.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ aktualny odpis albo zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych postępowaniem przetargowym, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2/ pełnomocnictwo (udzielone zgodnie z prawem cywilnym) - (jeżeli dotyczy) do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć firmy, podpis i imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo (osoby upoważnionej), a w przypadku, gdy dla skuteczności czynności wymagane są dwa podpisy, pełnomocnictwo winne być podpisane łącznie przez dwie uprawnione osoby, 3/ oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy , 4/.Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 50, 5/ aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin do składania wniosków, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin do składania wniosków, 7/ wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych i/lub instalacyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania. Ocena spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego nastąpi w poniższych przypadkach gdy: a) Wykonawca wykonał co najmniej trzy ( 3 ) roboty ogólnobudowlane i/lub instalacyjne o wartości co najmniej: 300 000 zł brutto, w tym przypadku otrzyma 1 pkt, b) jeżeli Wykonawca wykaże większe doświadczenie zawodowe niż jest wymagane przez Zamawiającego (patrz ppkt. a), Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każdą następną wykonaną i wykazaną robotę o w/w wartości, Dla potwierdzenia, że Wykonawca zrealizował roboty zgodnie z zamówieniem należy dołączyć referencje. 8/ wykaz osób zatrudnionych przez Wykonawcę w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (wymaga się min. 5 pracowników), którzy będą uczestniczyć przy wykonywaniu robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.i posiadanych uprawnień, a) gdy Wykonawca zatrudnia 5 pracowników, w tym przypadku otrzyma 1 pkt, b) jeżeli Wykonawca wykaże większą niż wymagana przez Zamawiającego liczbę zatrudnionych pracowników, Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każdego kolejnego zatrudnionego pracownika, 9/ uprawnienia, wymagane dla kierownika budowy zgodnie z obowiązującym prawem-kopie uprawnień załączyć do oferty, w tym dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 10/ polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (obejmująca termin realizacji robót) na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto, 11/ informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 zł brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, Ocena spełnienia w/wym. warunków dokonana zostanie na druku ZP-16, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do wniosku, a wymienionych powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja podana w opisie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże miejsce i termin opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 51 ust.4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego - sekr. Dyrektora - pok. 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup podłoży bakteriologicznych oraz krążków i pasków nasączonych antybiotykami do oznaczania antybiogramów metodą dyfuzyjno-krążkową dla UCK.
- Remont pomieszczeń obiektu Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej (budynek nr 70) przy Al. Zwycięstwa 12 w Gdańsku
- Prace instal w zakresie demo istniej agregatów wody lod wraz z sekc chłodniczymi central oraz montaż nowych agreg chłod w tym sekcji chłod dla istnie central w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Remont Sali Obsługi Klienta, ul. Kołobrzeska 43, Gdańsk dla Drugiego i Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Remont pomieszczeń biurowych na potrzeby Wydziału ICE
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego pn. "Zastosowanie sferycznego druku 3D do stworzenia wielowarstwowego hydrożelowego modelu skórnego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.