eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzabelinPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY PLANTY W IZABELINIE C - SPRAWA ZP/B/14/RI/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Izabelin: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY PLANTY W IZABELINIE C - SPRAWA ZP/B/14/RI/2008
Numer ogłoszenia: 236113 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin , ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, fax. 022 722-80-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY PLANTY W IZABELINIE C - SPRAWA ZP/B/14/RI/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy gminnej drogi w ul. Planty w Izabelinie C na odcinku ok. 290 m. Orientacyjny zakres prac: Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa 20 cm) - ok. 1920 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa 15 cm) - ok. 548 m2 Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ok. 2468 m2 Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej - ok. 506 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: - 10 000 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także Wykonawcy, którzy: 1. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą zrealizowanie - jako główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych od daty terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 2000 m2 w każdym z tych zamówień, 2. Wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym i posiadającym wymagane uprawnienia personelem przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia tj. dysponują kierownikiem budowy, posiadającym aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). Wymagane doświadczenie zawodowe kierownika budowy: - doświadczenie zawodowe w branży drogowej minimum 8 lat, - doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy branży drogowej minimum 5 lat, - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych Wykonawczych w zakresie budowy dróg. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN 4. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. 5. Wniosą najpóźniej w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta przetargowa (Formularz Ofertowy) 2) kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie przedmiaru robót. 3) dowód wniesienia wadium, 4) parafowany przez przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści. (Załącznik Nr 5) Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot (Załącznik Nr 2) 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 8) wykaz osób i podmiotów (podwykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Załącznik Nr 3) 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy) posiadają wymagane doświadczenie zawodowe, uprawnienia budowlane (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.) oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 10) wykaz wykonanych robót budowlanych, potwierdzający że Wykonawca zrealizował jako generalny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych od daty terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej w każdym z tych zamówień niż 2000 m2, (Załącznik Nr 4) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin pok. 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.