Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie małymi autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby)
Numer ogłoszenia: 236063 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2666355, 2478300, fax. 041 2478300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie małymi autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie małymi autobusami usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) .Wspólny słownik Zamówień : CPV 60117200-3 . Pod pojęciem małych autobusów Zamawiający rozumie autobusy przewożące jednorazowo od 39 do 52 pasażerów. Zamawiający przewiduje w tym zadaniu około 180 godzin usługi , wykonywanej 2 autobusami dziennie. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę . Zamawiający uzna , iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli wykonawca zapewni wykonanie usługi na rzecz zamawiającego przez co najmniej 1 autobus dziennie. W celu poświadczenia spełniania w/w warunku wykonawca do swojej oferty dołączy oświadczenie o dyspozycyjności taboru . Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona , jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień Publicznych: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywanie zamówienia, c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie V. niniejszej SIWZ - wg formuły -spełnia -nie spełnia. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy , którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Prawie zamówień Publicznych oraz SIWZ i została oceniona za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryterium wyboru.zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. koncesji , zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie zamówienia, c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. d. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 Ustawy. e. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, f. wykaz posiadanego taboru niezbędnego do realizacji zamówienia . Zamawiający uzna , iż Wykonawca spełnia ten warunek jeśli posiada co najmniej - co najmniej 1 autobus, g. oświadczenie , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. , 27-400 Ostrowiec Św., ul. Długa 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. , 27-400 Ostrowiec Św., ul. Długa 8 - sekretariat -pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego "Budowa boiska piłkarskiego w osiedlu Koszary" w systemie zaprojektuj - wybuduj
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportowych - przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2025/2026 z podziałem na zadania"
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. "Młodzi kreatywni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.