Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Warszawa: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 235977 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, umowa nr UDA-POKL.03.05.00-00-148/12-00, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zamówienie dzieli się na 9 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek /dyrektorów); część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli); część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli); część IX - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli). 3) Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorek/dyrektorów oraz nauczycielek/nauczycieli szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Kryteria oceny ofert. 5.1. Kryteria oceny ofert dla części nr: I, II, III, IV: AC - Cena brutto - waga 65 %; AD1 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w koordynowaniu sieci współpracy i samokształcenia o tematyce/problematyce zgodnej z tematyką/problematyką części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - waga 25 %; AD2 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w realizacji projektów związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, w tym ukończone szkolenia prowadzone w ramach projektów systemowych, np. w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych, wdrażania podstawy programowej, realizacji projektu edukacyjnego - waga 10 %. 5.2. Kryteria oceny ofert dla części nr: V, VI, VII, VIII, IX: BC - Cena brutto - waga 65 %; BD1 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w koordynowaniu sieci współpracy i samokształcenia o tematyce/problematyce zgodnej z tematyką/problematyką części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - waga 25 %; BD2 - Właściwość osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci, polegająca na tym, że jest czynnym nauczycielem/nauczycielem konsultantem - waga 10 %.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, do wysokości 50% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: Dla części I - sieć Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/ dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. prawo pracy, budżet oświatowy, bhp w oświacie - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części II - sieć Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. twórcze myślenie, sposoby rozwijania kreatywności uczniów, nowatorskie metody kształcenia, innowacje pedagogiczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części III - sieć Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek/dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. praca w zespole, praca z grupą, kompetencje personalno-społeczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części IV - sieć Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi problemowemu sieci, w tym działań realizowanych w przedszkolach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora przedszkola lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej. Dla części V - sieć Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. pomoc psychologiczno-pedagogiczna, rozpoznawanie potrzeb rozwojowych uczniów, rozwiązywanie problemów dydaktyczno-wychowawczych, logopedia - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VI - sieć Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. twórcze myślenie, sposoby rozwijania kreatywności uczniów, nowatorskie metody kształcenia, innowacje pedagogiczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VII - sieć Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. budowanie wizerunku nauczycielki/nauczyciela, etyka zawodowa, rozwiązywanie problemów wychowawczych - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VIII - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. pedagogika specjalna, terapeutyczna, terapia pedagogiczna, współpraca z rodzicami - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części IX - sieć Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. biegłość obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie wykorzystywania TIK w edukacji w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursy doskonalące, warsztaty metodyczne, szkolenia e-learningowe, doradztwo), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. komputer w edukacji, wykorzystanie nowych technologii w dydaktyce, prawo autorskie, interaktywne narzędzia on-line, EDCL, zasoby cyfrowe w sieci, kształcenie na odległość - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. UWAGA!! Zamawiający wymaga, by do każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę, była wskazana inna osoba
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 2) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 4) Wykonawca oferujący własne usługi (realizujący zadania osobiście) dodatkowo złoży wraz z ofertą oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym w wymiarze nie przekraczającym 240 godzin miesięcznie - zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz dla kryterium oceny ofert (AD1 i BD1 oraz BD2) określonego w pkt 26.3. i 26.5. SIWZ - zgodny z załącznikiem nr 6a do SIWZ. 6) Wykaz dla kryterium oceny ofert (AD2) określonego w pkt 26.4. SIWZ - zgodny z załącznikiem nr 6b do SIWZ. 7) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Kryterium opisane w pkt II.1.4) ppkt 5 (AD1 lub BD1) - 25
- 3 - Kryterium opisane w pkt II.1.4) ppkt 5 (AD2 lub BD2) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający opisał dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określił warunki tych zmian w § 5 wzorów umów stanowiących Załacznik nr 7a, 7b, 7c do SIWZ, odrębnie dla osób prawnych i osób fizycznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13. otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w sali nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pani Małgorzata Mochtak, tel.: (022) 443- 35-57; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Anna Borkowska, tel.: (022) 443-14-18. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 4. Numer postępowania: ZP/AB/271/II-228/14. 5. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn.: Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. AD1 - 25
- 3. AD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. AD 1 - 25
- 3. AD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek /dyrektorów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. AD1 - 25
- 3. AD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. AD1 - 25
- 3. AD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. BD1 - 25
- 3. BD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. BD1 - 25
- 3. BD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jak budować autorytet wychowawcy?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. BD1 - 25
- 3. BD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. BD1 - 25
- 3. BD2 - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. BD1 - 25
- 3. BD2 - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I" - 7 części postępowania
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" - 3 części.
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
- Przeprowadzenie szkoleń "Podstawy / "Średniozaawansowany Microsoft Access" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie kurs z obsługi programu Adobe Premier do montażu filmów dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





