Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Warszawa: Wykonanie audytu finansowego i proceduralnego, audytu sprawdzającego i kontroli wszystkich wydatków w projektach realizowanych w ramach działania 5.1. Pomoc techniczna realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006
Numer ogłoszenia: 235951 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6231220, fax. 022 6232315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu finansowego i proceduralnego, audytu sprawdzającego i kontroli wszystkich wydatków w projektach realizowanych w ramach działania 5.1. Pomoc techniczna realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu finansowego i proceduralnego, audytu sprawdzającego i kontroli wszystkich wydatków w projektach realizowanych w ramach działania 5.1. Pomoc techniczna realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm.), zwanej dalej ustawą, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe: 1) Doświadczenie zawodowe Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu audytów i/lub ewaluacji i/lub analiz w ramach funduszy strukturalnych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada odpowiedni potencjał kadrowy zdolny do wykonania zamówienia, winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 4 osobami o następujących kwalifikacjach: a) Kwalifikacje Kierownika Zespołu - wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne, - doświadczenie w zarządzaniu projektami, - udział w projekcie badawczym o podobnej tematyce (wykonywanie audytów i/lub ewaluacji i/lub analiz w ramach funduszy strukturalnych). Kierownik Zespołu będzie odpowiedzialny za koordynację prac ekspertów w zakresie realizacji oceny oraz współpracę z instytucjami uczestniczącymi w wykonywaniu audytu. b) Kwalifikacje ekspertów Eksperci powinni posiadać odpowiednią wiedzę potwierdzoną publikacjami oraz udziałem w projektach badawczych, zapewniającą wysoką jakość wykonania przedmiotu zamówienia. Eksperci powinni posiadać wiedzę i doświadczenie w następujących dziedzinach: - prawa - wyższe wykształcenie kierunek prawo w zakresie: nauk prawnych lub prawa europejskiego lub prawa gospodarczego i handlowego. Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 wg systemu Rady Europy, potwierdzona odpowiednim certyfikatem/dyplomem. Minimum roczne doświadczenie w zakresie sporządzania opinii i analiz prawnych w odniesieniu do funduszy strukturalnych. Umiejętność analizy unijnych aktów prawnych w języku angielskim (co najmniej 1 osoba), - funduszy unijnych - wyższe wykształcenie. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 wg systemu Rady Europy, potwierdzona odpowiednim certyfikatem/dyplomem. Minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie przygotowywania projektów z funduszy unijnych - wniosków o dofinansowanie, wniosków o płatność, sprawozdań z realizacji projektów (co najmniej 1 osoba), - audytu - osoba spełniająca wymagania dla audytora wewnętrznego, określone w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). Minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie kontroli finansowej podmiotów gospodarczych oraz sporządzania sprawozdań finansowych (co najmniej 1 osoba). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonywaniu audytów i/lub ewaluacji i/lub analiz w ramach funduszy strukturalnych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 5) dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do przeprowadzania audytu wewnętrznego wymagane na podstawie art. 58 pkt 5 ustawy o finansach publicznych (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 6) certyfikaty/dyplomy potwierdzające znajomość języka angielskiego, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit. b SIWZ (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także odebrać osobiście w Wydziale Zamówień Publicznych w gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, pok. 122 lub listownie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. 122..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Priorytetu 5 Pmoc Techniczna SPO Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenie szkoleń
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego z oprogramowaniem i szkoleniami administratora w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





