Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Poznań: DOSTAWA APARATÓW DO ZNIECZULANIA
Numer ogłoszenia: 235916 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATÓW DO ZNIECZULANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 2 aparatów do znieczulania Dane techniczne INFORMACJE O PRODUKCIE I WYMOGACH - Oferent, Producent- należy podać - Model, Typ- należy podać - Rok produkcji 2008 - aparat musi być fabrycznie nowy CERTYFIKATY JAKOŚCI - Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych - Certyfikat EC. PRZEZNACZENIE - Aparat do znieczulenia ogólnego dla dorosłych i dzieci PARAMETRY OGÓLNE - Należy podać masę całkowita (kg) - Należy podać wymiary z zespołem oddechowym Szerokość maksymalnie 80 cm Wysokość maksymalnie 140 cm Głębokość maksymalnie 85 cm - Aparat na podstawie jezdnej z blokadą co najmniej dwóch kół, lub blokadą centralną - Aparat z co najmniej jedną szufladą na akcesoria - Aparat z blatem do pisania - Aparat wyposażony w ssak injektorowy z regulacją siły ssania i zbiornikiem na wydzieliny o pojemności min. 0,6 litra. - Oprogramowanie, komunikacja i instrukcja obsługi w języku polskim - Możliwość zainstalowania co najmniej jednego parownika do anestetyków wziewnych. - Instalacja parowników bez udziału narzędzi - Parownik do izofluranu w komplecie ZASILANIE APARATU - Zasilanie w tlen, powietrze i N2O z centralnego źródła sprężonych gazów - Zasilanie awaryjne z butli rezerwowych (O2 i N2O), butle 10L i reduktory w komplecie - Zasilanie AC 230 V, 50 Hz - Zintegrowane awaryjne zasilanie całego systemu na minimum 0,5 godziny pracy SYSTEM DYSTRYBUCJI GAZÓW - Przepływomierze elektroniczne dla tlenu, podtlenku azotu i powietrza - Kalibracja przepływomierzy dostosowana do znieczulenia z niskimi i minimalnymi przepływami - System automatycznego podtrzymania stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej na poziomie 23-25% - Minimalny przepływ świeżych gazów mniejszy/równy 500 ml na min - Przewód do podłączenia wyjścia ewakuacji gazów anestetycznych aparatu z odciągiem gazów w kolumnie anestezjologicznej (kompletny przewód o długości minimum 6 m z wtyczką) - Dopływ świeżych gazów i możliwość prowadzenia wentylacji ręcznej w przypadku zaniku zasilania elektrycznego i po rozładowaniu się zintegrowanego awaryjnego zasilania. UKŁAD ODDECHOWY - Okrężny układ oddechowy do wentylacji dorosłych i dzieci. - Dołączone: komplet rur wielorazowych dla dorosłych i komplet rur wielorazowych dla dzieci. - Obejście tlenowe (by-pass tlenowy). - Możliwość stosowania układów półotwartych - Regulowana, ciśnieniowa zastawka bezpieczeństwa - Pochłaniacz CO2 wielokrotnego użytku o przeziernej obudowie i pojemności co najmniej 0,7 litra lub co najmniej na 1 kg wapna. - Eliminacja gazów anestetycznych poza salę operacyjną. RESPIRATOR ANESTETYCZNY - Tryby wentylacji - Tryb ręczny - Oddech spontaniczny - Wentylacja sterowana objętościowo - Wentylacja sterowana ciśnieniowo - SIMV - wentylacja synchronizowana - PSV - Regulacje - Regulacja stosunku wdechu do wydechu minimum 2:1 do 1:4 (podać zakresy) - Regulacja częstości oddechu minimum od 5 do 60/min. (podać zakres) - Regulacja objętości oddechowej minimum od 20 do 1000ml/ oddech dla wentylacji objętościowo zmiennej (podać zakres) - PEEP - dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe. Zakres minimum od 4 do 20 cmH2O. (podać zakres) - Regulacja plateau wdechu (płynnie lub skokowo) w zakresie minimum od 5% do 40% czasu wdechu. (podać zakres) - Regulacja ciśnienia wdechu przy wentylacji ciśnieniowo zmiennej minimum od 10 do 50 cm H2O -Alarmy - Niskiej pojemności minutowej - Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego - Alarm braku zasilania w energię elektryczną - Alarm braku zasilania w tlen - Alarm bezdechu - Alarm niskiego stężenia tlenu w układzie anestetycznym POMIARY i OBRAZOWANIE - Stężenie tlenu w układzie anestetycznym. Minimum pomiar stężenia wdechowego. - Ciągły pomiar i prezentacja prężności dwutlenku węgla z dystalnej części układu anestetycznego podczas wdechu i wydechu - Ciągły pomiar stężenia środków anestetycznych (co najmniej podtlenek azotu, izofluran, sewofluran, desfluran) z dystalnej części układu anestetycznego podczas wdechu i wydechu - Automatyczne kalibracja układu pomiarowego bez udziału operatora i gazów kalibracyjnych - Analiza MAC - Obrazowania parametrów z pkt. 63, 64, 65, 66 i 67 dopuszcza się na monitorze pacjenta. - Pomiar objętości oddechowej (TV) - Pomiar pojemności minutowej (MV) - Pomiar częstotliwości oddechowej (f) - Pomiar ciśnienia szczytowego - Pomiar ciśnienia średniego - Pomiar ciśnienia PEEP PREZENTACJA GRAFICZNA - Monitor parametrów wentylacji kolorowy lub monochromatyczny do prezentacji parametrów wentylacji zintegrowany lub przymocowany do aparatu do znieczulenia - Obrazowanie krzywej ciśnienia w drogach oddechowych na ekranie monitora parametrów wentylacji MONITOR PACJENTA - Oferent, Producent- należy podać - Model, Typ- należy podać - Rok produkcji 2008 - aparat musi być fabrycznie nowy CERTYFIKATY JAKOŚCI - Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych. - Certyfikat EC. INFORMACJE OGÓLNE - Kolorowy ekran w postaci płaskiego panela LCD. Przekątna ekranu minimum 10. - Opisy i komunikaty ekranowe w języku polskim - Zasilanie AC 230 V, 50 Hz i zasilanie z akumulatora na co najmniej 1,5 godziny pracy - System zapewniający stałe monitorowania wszystkich mierzonych parametrów pacjenta. Zapisy dynamiczne i trendy. - System zapewniający przenoszenie danych pacjenta z monitora do monitora przez odpowiedni system oraz przez sieć przesyłania danych. - Możliwość pracy w sieci przewodowej i (lub) bezprzewodowej - Bezpieczne zamocowanie zestawu do boku aparatu do znieczulenia, z możliwością regulacji położenia ekranu. Odpowiednie uchwyty i części mocujące w zestawie. Monitorowanie EKG - Pomiar częstości akcji serca: Zakres minimum: 30 - 250 na min - Monitorowanie jednocześnie 7 odprowadzeń rzeczywistych - 5 żyłowy kabel. - W komplecie filtr zakłóceń elektrochirurgicznych - Analiza częstości akcji serca i arytmii jednoczasowo w dwóch odprowadzeniach, dowolnie wybranych przez użytkownika - Podstawowa analiza arytmii - W komplecie przewód do podłączenia 5 elektrod i przewód do podłączenia 3 elektrod Oddech - Pomiar metodą impedancyjną wyświetlane wartości cyfrowe i fala oddechu Saturacja - pomiar i prezentacja krzywej pletyzmograficznej wraz z wartościami numerycznymi (SpO2) - W komplecie przewody interfejsowe i standardowe czujniki na palec i na płatek małżowiny usznej. - System monitorowania zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale w zakresie min. 30-100%. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego krwi - Metoda oscylometryczna. Pomiar ręczny i automatyczny. Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 240 min. Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej . - 3 komplety zawierające: przewód i zestaw mankietów dla dorosłych, trzy rozmiary: duży, średni, mały. - 1 komplet zawierający zestaw mankietów dla dzieci Pomiar temperatury - dwa tory pomiarowe z możliwością wyświetlenia różnicy temperatur - w komplecie cztery czujniki temperatury: 2 powierzchniowe i 2 rektalne. Inwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego krwi - Pomiar w zakresie min. od -2 0 do 300 mmHg. - Minimum dwa tory pomiarowe - Kable interfejsowe dla przetworników Edwards Lifesciences - Pomiar głębokości znieczulenia - Pomiar głębokości znieczulenia (jako moduł sterowany z monitora pacjenta lub zintegrowany z monitorem) Inne - Alarmy minimum na trzech poziomach ważności - 24 godzinne trendy mierzonych parametrów z możliwością prezentacji tabelarycznej i jako wykresy - Możliwość modułowej rozbudowy o system pomiaru zwiotczenia mięśni poprzecznie prążkowanych Gwarancja na całość minimum 36 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. b) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. c) Katalog lub ulotka lub opis techniczny lub inny dokument zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. d) Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: - W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, - W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). f) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spsk2.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, wejście C, Kancelaria ogólna szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





