Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Olecko: Dostawa sprzętu i wyposażenia grupy ratownictwa wodnego
Numer ogłoszenia: 235873 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Kolejowa 27A, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520 71 00, fax. 0-87 520 71 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia grupy ratownictwa wodnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech kompletów wyposażenia indywidualnego nurka Państwowej Straży Pożarnej, zestawu łączności przewodowej podwodnej dla dwóch nurków i obsługi na powierzchni wody oraz agregatu do ładowania butli sprężonym powietrzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami technicznymi zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.00 - 29.85.22.00 29.12.34.00 - 29.12.34.00 28.21.12.20 - 28.21.12.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone wart. 22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2006r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2006r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. udzielą na dostarczany sprzęt co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, 5. udzielą terminu płatności 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 6. złożą wszystkie wymagane w SIWZ (Rozdział IV) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, 7. spełnią wymagania dotyczące terminu realizacji, o którym mowa w rozdz. III SIWZ, 8. spełnią inne wymagania określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. formularz oferty z podaniem ceny z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących podatków od całego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. nr.87 poz.605), 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ), 4. PODMIOT ZAGRANICZNY w przypadku złożenia oferty w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty powinny odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. nr.87 poz.605), 5. wykaz minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5 do SIWZ), 6. wypełniony załącznik nr 1 dla składanej oferty w części dotyczącej spełniania bądź niespełniania wymogów oraz propozycji sprzętowych dostawcy 7. W przypadku ubiegania się o w/w zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci muszą ustanowić pełnomocnika. Oferta musi zawierać stosowne pełnomocnictwo wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olecko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku ul Kolejowa 27a 19-400 Olecko (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku ul Kolejowa 27a 19-400 Olecko (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLECKA
więcej: przetargi w Olecku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.