To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Gliwice: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu obiadów dzieciom objętym opieką przez OPS w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 235870 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212880 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu obiadów dzieciom objętym opieką przez OPS w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia zamówienia na maksymalnie 5 częsci. Średnio wydawanych ma być 300 obiadów dziennie +/- 20%. 2. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów, zapewniać nie mniej niż 800 kcal, w tym: a) białko stanowić ma - ok. 15% posiłku, b) węglowodany stanowić mają - ok. 50-55% posiłku, c) tłuszcze stanowić mają - ok. 30-35% posiłku. 3. Posiłek musi się składać: z gorącej, pożywnej zupy w ilości 250 ml, drugiego dania (przez co najmniej 3 dni w tygodniu musi być wydawana potrawa mięsna), napoju w ilości minimum 200 ml oraz odpowiadać normom żywieniowym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia oraz dodatkowego elementu w postaci owoców (min. 120g), jogurtów (min. 120 g), budyniu (min.150 ml), dodatkowego napoju (min. 200 ml). 4. Posiłki będą wydawane w okresie od 1.07.2012 r. do 31.08.2021 r. przez 7 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach 11:00 - 15:00 za wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy. 5. Wydawane posiłki muszą być gorące i podane w odpowiednich i czystych naczyniach. 6. Osoby korzystające z posiłku muszą mieć zapewnioną możliwość spożycia posiłku na miejscu, przy stole w pozycji siedzącej. 7. W wyjątkowych przypadkach (np. choroba osoby uprawnionej) należy umożliwić wydanie posiłku na wynos w naczyniach osoby korzystającej z posiłku. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków do +/- 20% w zależności od potrzeb. 9. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu zamówienia wyłącznie w formie gorących posiłków - bez możliwości zamiany na gotówkę oraz wydawania posiłków typu fast-food (np. pizza, zapiekanka, hop-dog, hamburger).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERCOM" PIOTR JEZIK, MICHAŁ JEZIK, KRZYSZTOF SKROBACKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"INTERCOM" PIOTR JEZIK, MICHAŁ JEZIK, KRZYSZTOF SKROBACKI S.C.
- INTERCOM s.c. Piotr Jezik, Michał Jezik, Krzysztof Skrobacki, Rybnicka 157, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26100,00
Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKIE PRZYSMAKI - CATERING S.C.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKIE PRZYSMAKI - CATERING S.C.
- Polskie Przysmaki - Catering s.c. Małgorzata Jarniewska, Przemysław Jagusz, Okrzei 20, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40600,00
Oferta z najniższą ceną: 40600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane (2)
- Remont toalet wraz z wymianą pionów wodnych i kanalizacyjnych w budynku Wydziału Organizacji i Zarządzania - etap I. Znak sprawy: DZPZ.284.44.2025.EK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu zapisów ustawy Prawo budowlane nad przedsięwzięciem pn. Przebudowa rowu K-4 wraz z budową przepustu w nasypie PKP w Przyszowicach Gmina Gierałtowice - Etap I - km 0+000 do 0+608.
- Dostawa dwóch przecinarek taśmowych z ramieniem skrętnym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (dalej: catering) podczas wydarzeń organizowanych w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (dalej: catering) podczas wydarzeń organizowanych w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie dwudaniowych obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Gałkowie Dużym w roku szkolnym 2025 / 2026
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Administracji Centralnej Politechniki Łódzkiej w 2025/2027 r.
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.