eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa rozkładarki mas bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23586

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa rozkładarki mas bitumicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., do kontaktów: Karolina Doniec, ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162850, 6162862, fax 042 6162854, e-mail: zamowienia@zdii.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdii.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.zdii.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rozkładarki mas bitumicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Ekologiczna 26 w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozkładarki mas bitumicznych. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania techniczne: 1. Silnik a) wysokoprężny chłodzony cieczą b) moc [kw] min 130 c) instalacja elektryczna [V] 24 2. Napęd a) podwozie gąsienicowe b) napinanie gąsienicowe - automatyczne c) regulacja prędkości bezstopniowa 3. Stół a) szerokość podstawowa [m]min 3 b) poszerzenia [m]min 9 c) składany stopień tylni umożliwiający pracę przy ścianie d) układ spryskiwania stołu zintegrowany z rozkładarką e) wibrator f) hydraulicznie regulowany profil daszkowy g) centralne smarowanie h) zabezpieczenie przed opadaniem stołu i) hydrauliczna regulacja profilu daszkowego j) akustyczny sygnał powiadamiający o ilości masy przed stołem 4. Transport masy a) podajnik zgrzebłowy - bezstopniowa regulacja prędkości - ruch rewersyjny podajnika b) podajnik ślimakowy - regulacja wysokości hydrauliczna - sterowanie ślimaków niezależnie od siebie 5. Niwelacja a) system niwelacji oparty na technice cyfrowej 6. Kabina operatora a) zadaszona b) światło robocze do przodu i tyłu min. 4 m c) światło ostrzegawcze pomarańczowe 7. Inne a) certyfikat CE c) instrukcja obsługi w języku polskim d) katalog części zamiennych w języku polskim w wersji książkowej i cyfrowej e) akustyczny sygnał jazdy do tyłu f) zestaw podstawowych narzędzi g) szkolenie obsługi rozkładarki w chwili przekazywania maszyny W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek: a)zapewnić serwis gwarancyjny oferowanego sprzętu, b)zapewnić dostęp do części zamiennych w okresie minimum 6 lat od daty zakończenia produkcji oferowanego sprzętu, c)udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy od daty przekazania sprzętu Zamawiającemu, d)usuwać awarie w okresie gwarancyjnym w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 3 dni Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt zastępczy na przedłużony czas naprawy lub pokryć koszty wynajęcia na przedłużony czas naprawy sprzętu zastępczego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy składają oświadczenie, że spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.80.00 - Drogowe pojazdy gąsienicowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.80.00 - Drogowe pojazdy gąsienicowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa jednej sztuki fabrycznie nowej rozkładarki mas bitumicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali (zakończyli) należycie nie mniej niż: dwie dostawy rozkładarek mas bitumicznych, każda o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł 3.Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wskazane w punktach 1 i 3 musi spełniać każdy z Wykonawców; Warunek określony w pkt 2 może być spełniony przez wszystkich wykonawców łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie: \spełnia / nie spełnia\ na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, czy wymagane warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostaw rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich opisu wartości, odbiorców, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 5. 4. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają: a)każdy z wykonawców dokumenty określone w punktach od 2,4 b)każdy z wykonawców lub podpisane przez wszystkich wykonawców oświadczenie wymienione w punkcie 1, c)wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Jeśli wykomnawca nie ma dostępu do strony internetowej zamawiajacego, gdzie opublikowana zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia może nabyć dokumenty w formie papierowej u zamawiajacego ,po złożeniu do zamawiającego odpowiedniego wniosku (SIWZ można odebrać w siedzibie zamnawiającego lub zostanie przesłana pocztą na wskazany we wniosku adres). Sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego, gotówka w kasie zamawiającego, za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego Łódź, ul. Ekologiczna 26.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.