Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-16
Poznań: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
2. Wykonanie badań jakości ścieków i wód opadowych w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2011-2013 . Opracowanie wyników i wniosków.
Numer ogłoszenia: 23584 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków i wód opadowych w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2011-2013 . Opracowanie wyników i wniosków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków. 2. Wykonanie badań jakości ścieków i wód opadowych w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków. 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2011-2013 . Opracowanie wyników i wniosków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.40.00-1, 90.11.50.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi posiadać uprawnienia do badań właściwości fizykochemicznych w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11 poz.84 z późniejszymi zmianami) zgodnie z Ustawą prawo ochrony środowiska z 24 kwietnia 2001r (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz.902 z późniejszymi zmianami) lub musi posiadać akredytację laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30.08.2002r o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r., Nr. 204, poz. 2087 z późniejszymi zmianami)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, Wykonawca musi udokumentować dysponowanie osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do części I SIWZ. 2) Właściwy certyfikat lub oświadczenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych w trybie ustawy z dnia 11.01.2001r. o substancjach i preparatach chemicznych. 3) Oświadczenie o dysponowaniu personelem posiadającym aktualne zaświadczenie z KRK o niekaralności - załącznik nr 5. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca załączy do oferty : 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do części I SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Ponadto Wykonawca załączy: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do części I SIWZ, 2) wycenę prac objętych zamówieniem- załącznik nr 1 do części III SIWZ, 3) wykaz tych części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - stanowiąca załącznik nr 4 do części I SIWZ, 4) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie w zakresie: a) przedmiotu zamówienia: - w przypadku nieotrzymania planowanych środków finansowych, - w przypadku zmian stanów obiektów (urządzeń, instalacji), które w sposób bezpośredni wpływają na wielkość przedmiotu zamówienia, - w przypadku zmian częstotliwości świadczenia usług, b) zmian cen jednostkowych (wynagrodzenia): - w przypadku zmian zakresu wykonania przedmiotu zamówienia (+/-), wynikających z uzgodnionych i zatwierdzonych protokołów konieczności. c) terminu realizacji umowy: - w przypadku zmian w obrębie ustalonego harmonogramu realizacji usług, będącego integralną częścią zawartej umowy, wnioskowanych przez Zamawiającego, a wynikających ze zmian zakresu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZI
ul. Kościuszki 92/98
Poznań pokój 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 11:00, miejsce: WZI ul. Kościuszki 92/98 Poznań pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie pomiarów emisji zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery z kotłowni w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań jakości ścieków i wód opadowych w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań jakości ścieków i wód opadowych w latach 2011 - 2013. Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.50.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2011-2013 . Opracowanie wyników i wniosków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wykonanie badań jakości wody ze studni głębinowych i piezometrów, pomiarów poziomów statycznych i dynamicznych zwierciadeł wody, zeskoków hydraulicznych w studniach głębinowych i pomiarów głębokości zalegania zwierciadła wody w latach 2011-2013 . Opracowanie wyników i wniosków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu sieciowego wraz z usługą wsparcia technicznego oraz akcesoriów komputerowych
- Rozbudowa terenu rekreacyjnego przy ul. Dolskiej / Śremskiej w Poznaniu.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu Bajkoterapii oraz Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej (I i II stopnia) dla nauczycieli w ramach projektu dofinansowanego ze środków EFS+
- Zakup usług zdrowotnych dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części: Część I - badania z zakresu medycyny pracy Część II - badania mammograficzne, cytologiczne i PSA
- Wykonanie skweru zieleni przy pl. Waryńskiego 5-8 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.