eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Łódź: Roboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach.
Numer ogłoszenia: 235793 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi , ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax. 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach:Pakiet I - opracowanie dokumentacji projektowej instalacji radiowęzła oraz realizacja robót na jej podstawie na potrzeby Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.Pakiet II - remont instalacji oświetleniowej w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.Pakiet III - wykonanie wjazdu na teren Inspektoratu ZUS w Kutnie, od strony ul.Krzywoustego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Pakiet I 45000000-7 - Roboty budowlane71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.51311000-5 - Usługi instalowania urządzeń radiowychPakiet II45000000-7 - Roboty budowlane45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Pakiet III 45000000-7 - Roboty budowlane45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówieniaRoboty budowlane w Inspektoracie ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 3 pakietach:Pakiet I - opracowanie dokumentacji projektowej instalacji radiowęzła oraz realizacja robót na jej podstawie na potrzeby Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.Pakiet II - remont instalacji oświetleniowej w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.Pakiet III - wykonanie wjazdu na teren Inspektoratu ZUS w Kutnie, od strony ul.Krzywoustego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Pakiet I 45000000-7 - Roboty budowlane71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.51311000-5 - Usługi instalowania urządzeń radiowychPakiet II45000000-7 - Roboty budowlane45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Pakiet III 45000000-7 - Roboty budowlane45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenuRodzaj zamówienia: roboty budowlane Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/4/2008/TR/NA-4) wynosi 26.682,08 euro, w tym:PAKIET I - 3.715,14 euroPAKIET II - 19.371,80 euroPAKIET III - 3.595,14 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz dokumentów wymaganych w pkt 3.3.-3.5. SIWZ, spełniających wymogi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 1 do SIWZ)2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu RozporządzeniaWykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w pkt. 1). powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 11142. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną.3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Pan Bartosz Dziadecki, tel. 042/ 638 29 65, Pan Remigiusz Lewandowski, tel. 042/ 638 27 40, faks 042/ 638 26 65,4. Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 17.10.2008 r. o godz. 12.30..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie dokumentacji projektowej instalacji radiowęzła oraz realizacja robót na jej podstawie na potrzeby Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej instalacji radiowęzła oraz realizacja robót na jej podstawie na potrzeby Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12, według programu funkcjonalno - użytkowego.Wartość zamówienia: 3.715,14 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7, 51.31.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont instalacji oświetleniowej w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji oświetleniowej w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12, według dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.Wartość zamówienia: 19.371,80 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie wjazdu na teren Inspektoratu ZUS w Kutnie, od strony ul. Krzywoustego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wjazdu na teren Inspektoratu ZUS w Kutnie, od strony ul. Krzywoustego według dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.Wartość zamówienia: 3.595,14 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.