eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyOPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA IV ZADANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Tychy: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA IV ZADANIA
Numer ogłoszenia: 235693 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, fax 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWYCH PROJEKTÓW BUDOWLANO - WYKONAWCZYCH NA IV ZADANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: ZADANIE I - Dzielnica Czułów: 1. Przebudowa ul. Czułowskiej 2. Przebudowa ul. Gołębiej 3. Przebudowa ul. Konwalii 4. Przebudowa ul. Szarotek 5. Przebudowa ul. Modrzewiowej 6. Przebudowa ul. Leszczynowej 7. Przebudowa ul. Żarnowieckiej 8. Przebudowa ul. Jabłoni 9. Przebudowa ul. Szafirków ZADANIE II - Dzielnica Zwierzyniec: 1. Przebudowa ul. Brzoskwiniowej 2. Przebudowa ul. Wiązowej 3. Przebudowa ul. Jałowcowej 4. Przebudowa ul. Dziewanny 5. Przebudowa ul. Kaczeniec 6. Przebudowa ul. Stokrotek ZADANIE III - Dzielnica Wartogłowiec: 1. Przebudowa ul. Krokusów ZADANIE IV - Dzielnica Zawiść: 1. Przebudowa ul. Olchowej KLASYFIKACJA DRÓG - klasa wszystkich dróg D SZCZEGÓŁOWY OPIS OPRACOWAŃ PROJEKTOWYCH DLA BRANŻY DROGOWEJ I POZOSTAŁYCH BRANŻ: Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna spełniać wymagania określone w ustawie prawo budowlane art. 34 oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Projekt budowlany powinien zawierać: Projekt zagospodarowania terenu zgodnie z treścią Rozdziału 3 rozporządzenia (13.2) w tym między innymi: 1. Część opisowa zgodnie z treścią § 8 ust.2 rozporządzenia (13.2) 1. Przedmiot inwestycji a. lokalizacja Rodzaj i nazwa przedsięwzięcia, lokalizacja, zakres opracowania, kategoria ruchu, podstawa opracowania i materiały wyjściowe, cel i zakładany efekt, itd. 2. Istniejący stan zagospodarowania terenu z omówieniem przewidywanych w nim zmian w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej a. Zagospodarowanie istniejącego pasa drogowego b. Przewidywane zmiany, rozbiórki itd. 3. Rozwiązania projektowe a. Projektowane zagospodarowanie terenu, w tym układ drogowy, sieci uzbrojenia terenu, ukształtowanie terenu i zieleni, itd. (w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej). b. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: dróg, placów, parkingów, zieleni, długości sieci uzbrojenia terenu, itd. c. Dla każdego projektowanego obiektu (obiekt drogowy, projektowane sieci) należy zamieścić krótki opis, podstawowe parametry techniczne, charakterystyczne elementy geometrii, konstrukcji d. i inne dane konieczne wynikające ze specyfiki, charakteru i stopnia skomplikowania robót budowlanych. 4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, zgodnie z wymaganiami art.20 ust.1 pkt 1b ustawy (13.1). 2. Część rysunkowa , zawartość musi być zgodna z treścią § 8 ust. 1 i 3 oraz § 9 (13.2) W tym również plan zagospodarowania terenu z naniesieniem: - projektowanego zakresu robót wszystkich branż, - z nakładką ewidencyjną i zaznaczeniem granic nieruchomości kolorem, - z istniejącym uzbrojeniem terenu i oznaczeniem sieci kolorami, - otworów geologicznych, 3. Uzgodnienia, opinie, pisma, zgody i decyzje w tym między innymi: a. uzgodnienia z użytkownikami podziemnych i nadziemnych urządzeń terenu w zakresie zabezpieczenia ich urządzeń w miejscach kolizji z projektowanym zakresem robót, b. warunki zasilania elektroenergetycznego c. uzgodnienie ZUD wraz z oryginalnym podkładem mapowym, d. mapa własnościowa z wypisem z rejestru gruntów - oryginał, e. zgody właścicieli nieruchomości na czasowe zajęcie terenu pod wykonanie robót, f. zatwierdzenie rozwiązania projektowego przez: - zamawiającego , - właściwego użytkownika sieci, g. uprawnienia budowlane projektantów wszystkich branż, h. oświadczenia projektantów o sporządzeniu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, i. zaświadczenia projektantów o wpisie do Śląskiej Izby Inżynierów Budownictwa. j. wymagane decyzje, k. wymagane uzgodnienia, l. i inne. 4. Wydawanie i przyjmowanie mapy cyfrowej dla potrzeb prowadzenia ZUD Opracowanie projektowe ma służyć uzyskaniu uzgodnienia dla rozwiązań projektowych związanych z projektowanym zagospodarowaniem terenu i usytuowaniem sieci uzbrojenia terenu. Czynność uzgadniania dokonuje zespół uzgadniania dokumentacji projektowej ZUD, Wydział Geodezji przy Urzędzie Miejskim w Tychach. Uzgodnienie wydaje się po zbadaniu usytuowania projektowanych (nowych i przebudowywanych) przewodów , urządzeń i stwierdzeniu ich bezkolizyjności w stosunku do innych przewodów i urządzeń, obiektów budowlanych i zieleni oraz ustaleń decyzji o ustaleniu lokalizacji dróg i ulic. Materiały do uzgodnienia powinny spełniać między innymi aktualne wymagania ustawy, prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i trybu zakładania i prowadzenia geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz uzgodnień i współdziałania w tym zakresie. Należy uwzględnić zapisy regulaminu ZUD. Zawartość projektu powinna być zgodna z wymaganiami ZUD. W pasie drogowym sieć uzbrojenia powinna być przedstawiona kompleksowo. Instrukcja stanowi Załącznik Nr 20 Projekt wykonawcze - dla każdej branży oddzielnie, zgodnie z Formularzem Wyceny Prac Projektowych Podstawą dla opracowania projektów wykonawczych jest Projekt budowlany. Projekt wykonawczy, zgodnie z treścią (13.3), powinien zawierać rozszerzenia Projektu Budowlanego o zagadnienia istotne z punktu widzenia: - możliwości jednoznacznej oceny i wyceny przedmiotu zamówienia przez wykonawców ubiegających się o zamówienie na wykonanie robót budowlanych, - potrzeb przyszłego procesu wykonawstwa robót budowlanych. Projekt wykonawczy winien zawierać między innymi: 1. wyciąg z Projektu budowlanego (lub Projekt budowlany) zawierający uzupełnienia istotne dla potrzeb wykonawstwa robót wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami wymaganymi odrębnymi przepisami 2. istotne z punktu widzenia wykonawstwa materiały, które były potrzebne do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami 3. część opisowa w tym również: a. tabelaryczne obliczenie robót ziemnych, rozbiórkowych, humusowania, b. uwagi końcowe. 4. Część rysunkową w tym między innymi: a. orientacja, b. plan zagospodarowania terenu z naniesieniem: - projektowanego zakresu robót wszystkich branż, - z nakładką ewidencyjną i zaznaczeniem granic nieruchomości kolorem, - z uzbrojeniem terenu i oznaczeniem sieci kolorami, - otworów geologicznych, c. plan sytuacyjny, d. plansza wymiarowa z elementami geometrii, e. plansza wytyczeniowa z elementami geometrii, f. profil podłużny, g. przekroje normalne i konstrukcja nawierzchni, h. przekroje poprzeczne, i. szczegóły konstrukcyjne, j. schematy ideowe, k. plansza odwodnienia drogi i robót zabezpieczających, l. plansza robót rozbiórkowych, ł. plansza zbiorcza uzbrojenia terenu. 5.Weryfikacja opracowań Projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu. Projekty docelowej i tymczasowej organizacji ruchu powinny spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym ujętych w ustawach i rozporządzeniach wymienionych pkt (13.7; 13.8; 13.9) Wytyczne i warunki. Projekty docelowej i tymczasowej organizacji ruchu powinny zawierać: - Część opisową - Plan orientacyjny z zakresem robót i założeniami organizacji ruchu - Zasady organizacji ruchu w planie i w przekroju poprzecznym drogi (etapowanie) - Wykaz znaków pionowych, poziomych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Projekty organizacji powinny zawierać wymagane prawem opinie i decyzję zatwierdzającą wydaną przez organ zarządzający ruchem tj. Wydział Komunikacji przy Urzędzie Miasta Tychy. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinna składać się ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzajów robót i grup robót. Należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień określając w nich co najmniej: 1. roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę, 2. roboty budowlane inżynierii lądowej, 3. roboty w zakresie instalacji budowlanych, 4. roboty wykończeniowe Nadto powinna zawierać wszystkie dane ujęte w § 14, rozdziale 3 (13.3) Przedmiar robót: Przedmiary robót mają być wykonane w układzie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych i Tabeli elementów rozliczeniowych. Przedmiar robót winien składać się z: 1. karty tytułowej zawierającej następujące informacje: a. nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, b. w zależności od rodzaju robót nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - grup robót, klas robót, kategorii robót, adres obiektu budowlanego, nazwę i adres zamawiającego, datę opracowania, 2. spisu działów przedmiaru robót zawierającego: a. podział wszystkich robót budowlanych , zgodny ze Specyfikacją Techniczną, na grupy robót według WSZ (CPV) i według branż. 3. Dla każdej pozycji przedmiaru należy podać następujące informacje: 1) numer pozycji przedmiaru, 2) kod pozycji przedmiaru - podstawy według KNNR, KNR, kalkulacji indywidualnej, 3) numer specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4) nazwę i opis pozycji przedmiaru oraz obliczenia ilości jednostek miary dla pozycji przedmiarowej, 5) jednostkę miary, której dotyczy pozycja przedmiaru, 6) ilość jednostek miary pozycji przedmiaru. Kosztorysy inwestorskie - powinny być opracowane na bazie przedmiarów robót z uwzględnieniem pełnego zakresu robót. Prace towarzyszące danej pozycji roboty podstawowej, zgodnej ze Specyfikacją Techniczną powinny być przeliczone na jednostkę miary roboty podstawowej. Nadto winny zawierać nakłady robocizny, materiałów i sprzętu, koszty ogólne i zysk. Kompleksowa dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie CD Wersja elektroniczna obejmuje: - rysunki wektorowe, formatów .dwg, . dxf, .cdr i inne wyeksportowane do formatu .pdf (portable dokument format) - rysunki i kopie pism skanowane w formacie .jpeg - przedmiary, kosztorysy, tabele, zestawienia w formatach - .xls (excel) lub .doc (word lub inny kompatybilny edytor tekstu), - opisy techniczne w formacie .pdf

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. usługi polegającej na zrealizowaniu co najmniej jednego zamówienia związanego z opracowaniem dokumentacji (projekt techniczny) na budowę lub remont drogi - dotyczy zadań I - IV Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje personelem do pełnienia określonych funkcji o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Wymagane jest skierowanie kadry technicznej posiadającej uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlane w zakresie dróg lub drogowe - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - telekomunikacyjnej Należy wskazać kierownika zespołu roboczego. Należy załączyć kopię uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.3, art. 26 ust.2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Nadto należy załączyć dokument, w którym został wskazany pełnomocnik do reprezentowania podmiotu w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zobowiązani są złożyć wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 poz. 1661) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. d) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. e) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. f) oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. g) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców podpisane przez pozostałych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. druk WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW - wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. b) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - tj. druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - Dzielnica Czułów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ul. Czułowskiej 2. Przebudowa ul. Gołębiej 3. Przebudowa ul. Konwalii 4. Przebudowa ul. Szarotek 5. Przebudowa ul. Modrzewiowej 6. Przebudowa ul. Leszczynowej 7. Przebudowa ul. Żarnowieckiej 8. Przebudowa ul. Jabłoni 9. Przebudowa ul. Szafirków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Dzielnica Zwierzyniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ul. Brzoskwiniowej 2. Przebudowa ul. Wiązowej 3. Przebudowa ul. Jałowcowej 4. Przebudowa ul. Dziewanny 5. Przebudowa ul. Kaczeniec 6. Przebudowa ul. Stokrotek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - Dzielnica Wartogłowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ul. Krokusów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV - Dzielnica Zawiść.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ul. Olchowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.23.22.20-2, 74.23.23.10-0, 74.23.32.00-3, 74.27.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.