Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Biskupiec: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 235687 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, faks 089 7156208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ, do magazynu Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8. CPV30197630-1 Papier do drukowania; 30197644-2 Papier kserograficzny; 30192000-1 Wyroby biurowe; 30197000-6 Drobny sprzęt biurowy; 30199000-0 Papeterie i inne wyroby. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w następujących pakietach: - Pakiet 1: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów i maszyn elektrycznych - Pakiet 2: Papier do drukarek i ksero - Pakiet 3: Pozostałe materiały biurowe 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wyodrębnione pakiety..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów i maszyn elektrycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35319,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46405,14
Oferta z najniższą ceną: 46405,14 / Oferta z najwyższą ceną: 47029,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Papier do drukarek i ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7798,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9745,36
Oferta z najniższą ceną: 9745,36 / Oferta z najwyższą ceną: 10205,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pozostałe materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KOMAX 9" KRZYSZTOF SIEMBIDA
- Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15938,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19837,85
Oferta z najniższą ceną: 19837,85 / Oferta z najwyższą ceną: 21307,49
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnych artykułów biurowych o ustalonych standardach jakościowych, które są znane wszystkim i dostępne w większości sklepów i hurtowni z art. biurowymi. Wartość zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPZP tj. w przypadku Zamawiającego jest to kwota 193 tys. euro.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej na odcinku Rzeck-Rukławki w gm. Biskupiec.
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- REMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC
- DOSTAWA OPAŁU- PELLETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- ZP-2200-26/24 DOSTAWA PAPIERU KSERO, KOPERT, ART. BIUROWYCH
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.