Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Węgrów: Usługi edukacyjne w ramach projektu pt. Jesteśmy konkurencyjni współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 235651 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie , ul. Mickiewicza 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 792 01 61, faks 25 792 01 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.soszw_wegrow.biposwiata.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu pt. Jesteśmy konkurencyjni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie zajęć z beneficjentami w projekcie Jesteśmy konkurencyjni nr POKL.09.02.00-14-028/13, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od IX.2013 r. do końca VI.2015r. w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Węgrowie na terenie Powiatu Węgrowskiego. Opisane w przedmiocie zamówienia zajęcia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.05.2015r. popołudniami oraz w soboty, z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych. Głównym celem projektu jest zwiększenie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej ZSZS w Węgrowie (w SOSzW) na terenie Powiatu Węgrowskiego przez wdrożenie 1 programu rozwojowego zawierającego kompleksowe wsparcie 21 uczniów niepełnosprawnych (7 K i 14 M) w zakresie edukacyjnym i terapeutycznym od IX 2013 do końca VI 2015. 2.2. Zamawiający przewidział dwanaście niezależnych części, tj: Cześć 1) Warsztaty z języka polskiego - łącznie 144 godziny Cześć 2) Warsztaty z matematyki - łącznie 144 godziny Cześć 3) Warsztaty w zakresie ICT - łącznie 288 godzin Cześć 4) Warsztaty z języka angielskiego w gastronomii - łącznie 288 godzin Cześć 5) Zajęcia z logopedii - łącznie 288 godzin Cześć 6) Zajęcia z reedukacji - łącznie 288 godzin Cześć 7) Zajęcia biofeedback - łącznie 216 godzin Cześć 8) Zajęcia z arteterapii - łącznie 144 godziny Cześć 9) Warsztaty z doradztwa zawodowego i indywidualne spotkania z beneficjentami - łącznie 166 godzin (40 godzin - warsztaty, 126 godzin - indywidualne spotkania) Cześć 10) Warsztaty z przedsiębiorczości - łącznie 288 godzin Cześć 11) Warsztaty z technologii gastronomicznej - łącznie 288 godzin Cześć 12) Warsztaty z podstaw żywienia człowieka - łącznie 216 godzin 2.3. Zajęcia będą prowadzone na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Węgrowie, z wykorzystaniem znajdujących się tam sal dydaktycznych, pracowni oraz sprzętów i pomocy dydaktycznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) zadania realizowane będą przez osobę/osoby mające: kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 17 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2012r., poz. 426), tj. a) ukończone studia magisterskie lub licencjackie o kierunku pedagogicznym zgodnym z rodzajem zajęć wskazanych w danej części zamówienia oraz kwalifikacje do pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną albo b) ukończone studia magisterskie lub licencjackie o kierunku pedagogicznym różnym od zajęć wskazanych w danej części zamówienia oraz studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne uprawniające do prowadzenia zajęć ujętych w danej części zamówienia, a także kwalifikacje do pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną c) w przypadku części 7 i 8 zamówienia - ukończone studia magisterskie lub licencjackie o kierunku pedagogicznym różnym od zajęć wskazanych w danej części zamówienia oraz świadectwa/certyfikaty uprawniające do prowadzenia zajęć ujętych w danej części zamówienia, a także kwalifikacje do pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 2) specjaliści prowadzący zajęcia posiadają doświadczenie w pracy pedagogicznej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną wynoszące co najmniej 2 lata.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie dot. ubezpieczenia OC - zał. nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku wystąpienia następujących sytuacji: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpienie okoliczności siły wyższej oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, d) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) zmian w sposobie finansowania, f) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, g) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z wymogów instytucji współfinansujących realizację projektu, w ramach których Zamawiający otrzymał dofinansowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soszw_wegrow.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie ul. Mickiewicza 23, 07-100 Węgrów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Węgrowie, 07-100 Węgrów, ul. Mickiewicza 23 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Jesteśmy konkurencyjni nr POKL.09.02.00-14-028/13, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty z języka polskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z języka polskiego - łącznie 144 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z matematyki - łącznie 144 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty w zakresie ICT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty w zakresie ICT - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty z języka angielskiego w gastronomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z języka angielskiego w gastronomii - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia z logopedii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z logopedii - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia z reedukacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z reedukacji - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia biofeedback.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia biofeedback - łącznie 216 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia z arteterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z arteterapii - łącznie 144 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Warsztaty z doradztwa zawodowego i indywidualne spotkania z beneficjentami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z doradztwa zawodowego i indywidualne spotkania z beneficjentami - łącznie 166 godzin (40 godzin - warsztaty, 126 godzin - indywidualne spotkania).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Warsztaty z przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z przedsiębiorczości - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Warsztaty z technologii gastronomicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z technologii gastronomicznej - łącznie 288 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Warsztaty z podstaw żywienia człowieka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z podstaw żywienia człowieka - łącznie 216 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa probówek i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa odczynników laboratoryjnych z dzierżawą automatycznego analizatora do koagulologii
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi szkoleniowej dla kadry, podnoszącej kompetencje z zakresu interwencji kryzysowej oraz realizacja usługi superwizji dla osób zaangażowanych...
- Zorganizowanie wsparcia grupowego w formie warsztatów wyjazdowych dla rodzin zastępczych, dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.