eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › ODBIERANIE ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY TUŁOWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Tułowice: ODBIERANIE ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY TUŁOWICE
Numer ogłoszenia: 235636 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171480 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 077 4600143, faks 077 4600474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY TUŁOWICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Zamawiającego. 2. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe oraz niezamieszkałe położone na terenie Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Odbieranie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego każdej ilości odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie: 20 03 01, b) Odbieranie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbierane (tzw. suche), szkło o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15, 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, c) Odbieranie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego pozostałych każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych nie wymienionych w pkt. b) niniejszego ustępu o kodach: 15 01 03, 16 01 03, 20 01 08, 20 01 23, 20 02 01, 20 02 03, 20 03 07, 20 03 99, d) Zapewnienie przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości zamieszkałych możliwości najmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych e) Opracowanie przez Wykonawcę harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, f) Prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Zamawiającego. 4. Zgodnie z szacunkami Zamawiającego: a) Liczba mieszkańców Gminy Tułowice wynosi: ok - 5480, b) Liczba nieruchomości zamieszkałych, tj. z budynków jednorodzinnych oraz z budynków wielorodzinnych wynosi: 800, c) Liczba nieruchomości niezamieszkałych wynosi: 70. Liczbę mieszkańców, liczbę nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz liczbę nieruchomości niezamieszkałych Zamawiający ustalił w oparciu o ewidencję ludności, przyłącza wodne oraz dane firm wywozowych. 5. Informacja o liczbie mieszkańców z terenu Gminy Tułowice w latach 2010 - 2012 oraz prognozy na lata 2012 - 2015 zawarto w SIWZ. 6. Informacja o ilości odebranych odpadach komunalnych w latach 2011 - 2012 zawarto w SIWZ. 7. Informacje o średniej ilości zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy zawarto w SIWZ. 8. Średnia ilość zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy zawarto w SIWZ. 9. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt a) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Odbieranie przez Wykonawcę wszystkich zmieszanych odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach na odpady z miejsca ich ustawienia na terenie nieruchomości lub innego miejsca wskazanego w deklaracji zgodnie z art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z póz. zm.) przez właściciela nieruchomości, b) Odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. nadwyżki) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów, c) Odbieranie przez Wykonawcę zmieszanych odpadów komunalnych z koszy ulicznych oraz z pojemników do zbierania odchodów zwierząt, które wystawiają właściciele nieruchomości niezamieszkałych przeznaczonych do użytku publicznego, d) Uprzątanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, a także odpady wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu), e) Odstawianie przez Wykonawcę, po opróżnieniu, pojemników na odpady w miejscu ich ustawienia, f) Sprawdzanie każdorazowo przez Wykonawcę zawartości pojemnika na zmieszane odpady komunalne. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w pojemniku znajdują się odpady, które właściciel nieruchomości zobowiązał się w deklaracji opisanej w art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z póz. zm.) selektywnie zbierać Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ten fakt oraz niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego; g) Niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach: - Umieszczania w pojemnikach na odpady zmieszane oraz pozostałe odpady komunalne, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów z remontów i budowlanych, leków i chemikaliów, zużytego sprzętu elektronicznego, baterii i akumulatorów, zużytych opon oraz odpadów zielonych i ulegających biodegradacji w przypadku prowadzenia ich selektywnej zbiórki, - Umieszczania w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów zmieszanych, odpadów pochodzących z działalności gospodarczej, w tym odpadów medycznych i opakowaniowych, - Niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, h) Niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o innych nieprawidłowościach niż opisane w pkt e) - f) niniejszego ustępu związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady lub brakiem utrzymania pojemników na odpady we właściwym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, i) Przekazywanie przez Wykonawcę odebranych odpadów komunalnych zmieszanych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz zagospodarowania w Regionalnym Centrum Gospodarki Odpadami - Nysa w Domaszowicach lub w sytuacji awarii Regionalnego Centrum Gospodarki Odpadami - Nysa w Domaszowicach lub nieodbierania odpadów przez tą instalację z innych przyczyn instalacji zastępczej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2012-2017, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2012 poz. 391 z poz. zm.) oraz zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21), j) Odbieranie przez Wykonawcę odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych, tj. z budynków jednorodzinnych oraz z budynków wielorodzinnych nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie, k) Sporządzanie przez Wykonawcę miesięcznych raportów w formie papierowej i elektronicznej zawierające dla odpadów komunalnych zmieszanych informację o: - ilości (masie) odbieranych odpadów zmieszanych, - miejscu zagospodarowania odebranych odpadów zmieszanych, - ilości (masie) i rodzaju odpadów wysegregowanych w instalacji mechanicznobiologicznego przetwarzania odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania, - ilości (masie) i rodzaju odpadów skierowanych do składowania, w tym również informację o ilości (masie) odpadów powstałych po mechaniczno-biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12 niespełniających wymagań rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1052) przekazanych do składowania. 10. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt b) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Odbieranie przez Wykonawcę wszystkich odpadów zgromadzonych w pojemnikach/workach do selektywnego zbierania odpadów oraz odpady pozostawione obok pojemników, a także papier i tekturę spakowane w inny sposób niż poprzez umieszczenie w worku do selektywnej zbiórki, które właściciel nieruchomości zobowiązał się w deklaracji opisanej w art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z póz. zm.) selektywnie zbierać; b) Odbieranie przez Wykonawcę wszystkich odpadów systemem: - Indywidualnym - polegającym na selektywnym zbieraniu i odbieraniu odpadów komunalnych zgromadzonych w przystosowanym do tego celu pojemnikach indywidualnych lub workach foliowych przeznaczonych do jednej nieruchomości, - Zbiorowym - polegającym na selektywnym zbieraniu i odbieraniu odpadów komunalnych zgromadzonych w przystosowanych do tego celu pojemnikach przeznaczonych dla kilku nieruchomości, c) Przekazywanie przez Wykonawcę selektywnie zebrane i odebrane odpady do Regionalnego Centrum Gospodarki Odpadami - Nysa w Domaszowicach zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami opisaną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21), z zastrzeżeniem, iż: - w okresie od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. minimum 98% odpadów zebranych selektywnie o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99 zostało przekazanych do recyklingu lub przygotowania do ponownego użycia, - w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. minimum 98% odpadów zebranych selektywnie o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99 zostało przekazanych do recyklingu lub przygotowania do ponownego użycia, d) Zapewnienie przez Wykonawcę stałego utrzymania w czystości i porządku zarówno pojemników do selektywnego zbierania odpadów, jak i terenu wokół tych pojemników, a w szczególności dokonywać mycia i dezynfekcji pojemników co najmniej raz w okresie wiosennym (kwiecień) i co najmniej raz w okresie jesiennym (październik), e) Odbieranie i transportowanie przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie w taki sposób, aby nie dopuścić do zmieszania tych odpadów; f) Niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach: - Umieszczania w pojemnikach przeznaczonych do selektywnej zbiórki, odpadów pochodzących z działalności gospodarczej, w tym odpadów medycznych i opakowaniowych, - Umieszczania w pojemnikach i workach przeznaczonych de selektywnej zbiórki, odpadów innych niż te, na jakie przeznaczony jest pojemnik lub worek, - Niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych segregowanych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, g) Niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o innych nieprawidłowościach niż opisane w pkt f) niniejszego ustępu stwierdzonych w trakcie selektywnej zbiórki odpadów. h) Odbieranie przez Wykonawcę odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i zamieszkałych, tj. z budynków jednorodzinnych oraz z budynków wielorodzinnych nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, i) Sporządzanie przez Wykonawcę miesięcznych raportów w formie papierowej i elektronicznej zawierające dla odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, tzw. suche i szkła informację o: - rodzaju i ilości (masie) odebranych odpadów selektywnie zebranych w systemie indywidualnym, - rodzaju i ilości (masie) odebranych odpadów selektywnie zebranych w systemie zbiorowym, - informację o ilości (masie) odpadów poddanych poszczególnym sposobom ich zagospodarowania, - informację o miejscach zagospodarowania odpadów selektywnie zebranych. 11. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt c) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Przeprowadzanie przez Wykonawcę raz na kwartał zbiórki odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz wielkogabarytowych opakowań ulegających biodegradacji w systemie akcyjnym, tj. odbierać odpady z wyznaczonych miejsc na terenie nieruchomości - w zależności od rodzaju zabudowy oraz dostępności odpady będą gromadzone przy pojemnikach na odpady lub przed nieruchomością, b) Przekazywanie przez Wykonawcę odebranych odpadów do Regionalnego Centrum Gospodarki Odpadami - Nysa w Domaszowicach zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami opisaną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21) lub w sytuacji awarii Regionalnego Centrum Gospodarki Odpadami - Nysa w Domaszowicach lub nieodbierania odpadów przez tą instalację z innych przyczyn instalacji zastępczej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2012-2017, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2012 poz. 391 z poz. zm.) oraz zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21), c) Niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o stwierdzonych w czasie zbiórki nieprawidłowościach, a w szczególności o niemożności odebrania z nieruchomości odpadów ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, d) Sporządzanie przez Wykonawcę miesięcznych raportów w formie papierowej i elektronicznej zawierające dla pozostałych odpadów komunalnych zbieranych selektywnie nie wymienionych w ust. 3 pkt b) niniejszego rozdziału: - informację o ilości (masie) odebranych odpadów wielkogabarytowych i mebli, - informację o ilości (masie) odebranych zużytych opon, - informację o ilości (masie) odebranych wielkogabarytowych opakowań ulegających biodegradacji, - informację o miejscach i sposobie zagospodarowania poszczególnych rodzajów odpadów. 12. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt d) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Mimo że wyposażenie nieruchomości w pojemniki należy do właścicieli nieruchomości, Wykonawca gwarantuje taką ilość pojemników na odpady, aby umożliwić wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości, wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki/worki (najem, dzierżawa lub oddanie w inna formę prawną) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez zainteresowanego właściciela nieruchomości. Pojemniki, kontenery, worki na odpady winny być odpowiednio oznakowane. b) Zapewnienie przez Wykonawcę, aby pojemniki (worki) opisane w ust. 1 niniejszego ustępu na odpady segregowany w zależności od rodzaju zabudowy nieruchomości spełniały następujące wymagania związane z ich kolorystyką: - Zabudowa jednorodzinna: . Kolor żółty - odpady surowcowe (tzw. suche), . Kolor biały - szkło białe, . Kolor zielony - szkło kolorowe, . Metalowy pojemnik (pojemnik cynkowy) - popiół, . Kolor czarny lub metalowy pojemnik (pojemnik cynkowy) - pozostałe odpady surowcowe, . Kolor brązowy - odpady komunalne ulegające biodegradacji, - Zabudowa wielorodzinna: . Kolor żółty - odpady surowcowe (tzw. suche), . Metalowy pojemnik (pojemnik cynkowy) - popiół, . Kolor czarny lub metalowy pojemnik (pojemnik cynkowy) - pozostałe odpady surowcowe, . Kolor brązowy - odpady komunalne ulegające biodegradacji, - Na terenie nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: . Kolor żółty - odpady surowcowe (tzw. suche), . Kolor czarny lub metalowy pojemnik (pojemnik cynkowy) - pozostałe odpady surowcowe, . Kolor brązowy - odpady komunalne ulegające biodegradacji. c) Wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu pojemniki oraz kontenery do zbierania odpadów muszą spełniać wymagania określone w ustawie oceny zgodności lub wymagania Polskich Norm, o pojemności: . 60 l (w odpowiednich kolorach), . 110 l (w odpowiednich kolorach), . 240 l (w odpowiednich kolorach), . 1100 l (w odpowiednich kolorach). 12. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt e) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Opracowanie przez Wykonawcę na cały okres świadczenia usługi harmonogram odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w szczególności: - Odpadów zmieszanych, - Odpadów selektywnie zbieranych w systemie indywidualnym, - Odpadów selektywnie zbieranych w systemie zbiorowym, - Odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz wielkogabarytowych opakowań ulegających biodegradacji, b) Opracowanie przez Wykonawcę na cały okres świadczenia usługi harmonogram odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych przy uwzględnieniu odbierania tych odpadów, nie rzadziej niż: - Jeden raz na dwa tygodnie - w przypadku odpadów niesegregowanych, - Jeden raz na miesiąc - w przypadku odpadów surowcowych (tzw. suche) oraz szkła, - Jeden raz na tydzień - w przypadku odpadów komunalnych ulegających biodegradacji - Jeden raz na dwa tygodnie w okresie grzewczym, przy czym częstotliwość odbioru tych odpadów z terenu nieruchomości ma gwarantować nieprzepełnianie się pojemników lub worków - w przypadku popiołu, - Jeden raz na dwa tygodnie - w przypadku pozostałych odpadów komunalnych nie wymienionych wyżej, - Raz na kwartał - w przypadku odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytych opon oraz wielkogabarytowych opakowań ulegających biodegradacji. c) Opracowanie przez Wykonawcę na cały okres świadczenia usługi harmonogram odbioru poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych przy uwzględnieniu systemu selektywnej zbiórki odpadów oraz ustalenia z Zamawiającym, z podaniem dokładnych dat (dzień, miesiąc, rok), d) Uwzględnienie przez Wykonawcę w harmonogramie, niezależnie od częstotliwości odbierania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych opisanych w pkt. b) niniejszego ustępu, dodatkowe odbiory odpadów komunalnych w okresie Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkiej Nocy, tj. w dniu poprzedzającym te święta oraz w pierwszym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy po świętach. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w harmonogramie zwiększoną ilość odpadów z cmentarzy znajdujących się na terenie Zamawiającego, w szczególności w okresie Wszystkich Świętych, e) Uzgodnienie harmonogramu przez Wykonawcę z Zamawiającym w taki sposób, aby co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi został on zaakceptowany przez obydwie Strony, f) Uwzględnienie przez Wykonawcę w harmonogramie wymaganej częstotliwości odbioru odpadów komunalnych w taki sposób, aby nie dochodziło do przepełniania pojemników na odpady, szczególnie w dniach świątecznych oraz w dniach wolnych od pracy, g) Każdorazowe uzyskanie przez Wykonawcę od Zamawiającego akceptacji przed dokonaniem zamiany w harmonogramie, powstałej w wyjątkowych wypadkach, h) Umieszczenie przez Wykonawcę harmonogramu na własnej stronie internetowej i eksponowanie go przez cały czas świadczenia usługi, a także informowanie niezwłocznie na swojej stronie internetowej o zaakceptowanych przez Zamawiającego zmianach w harmonogramie, 13. Przedmiot zamówienia określony w art. 3 pkt f) niniejszego rozdziału, w szczególności obejmuje: a) Prowadzenie przez Wykonawcę ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 21), b) Przekazywanie przez Wykonawcę Zamawiającemu raportów miesięcznych w formie papierowej i elektronicznej, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia danego miesiąca kalendarzowego zawierających informacje związane z zakresem świadczonej usługi, w szczególności: - Wynikające z ust. 9 niniejszego rozdziału, - Wynikające z ust. 10 niniejszego rozdziału, - Wynikające z ust. 11 niniejszego rozdziału, - Dowodów dostarczania odpadów do miejsca ich zagospodarowania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów, pokwitowania z wagi itp. (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), - Wskazania nieruchomości, na których obok pojemników na odpady pozostawiono odpady wielkogabarytowe, meble, zużyte opony oraz wielkogabarytowych opakowania ulegające biodegradacji, - Wskazania nieruchomości, na których powstają tzw. nadwyżki, - Wskazania nieruchomości, z których nie odebrano odpadów komunalnych ze względu na brak współpracy właściciela nieruchomości z Wykonawcą, - Inne informacje istotne ze względu na zapisy niniejszego SIWZ. 14. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21), b) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2012 poz. 391 z poz. zm.), c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2008 Nr 25 poz. 150 z poz. zm.), d) ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2005 Nr 249 poz. 2104 z poz. zm.), e) Krajowym Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2014 (KPGO 2014), f) uchwałą Sejmiku Województwa Opolskiego Nr XX-271-2012 z dnia 28 sierpnia 2012 r. Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2012-2017, g) uchwałą nr XXI-122-2012 Rady Gminy Tułowice z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Tułowice, h) uchwałą nr XXII-130-12 Rady Gminy Tułowice z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, i) uchwałą nr XXII-131-12 Rady Gminy Tułowice z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik, j) uchwałą nr XXII-132-12 Rady Gminy Tułowice z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, k) uchwałą nr XXII-134-12 Rady Gminy Tułowice z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, l) uchwałą nr XXII-146-13 Rady Gminy Tułowice z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie powierzenia Gminie Nysa wykonywania zadania własnego Gminie Tułowice w zakresie utrzymania składowisk odpadów i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz zawarcia w tej sprawie stosownego porozumienia międzygminnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OPOLE Sp. z o.o., Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 685942,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649296,00

  • Oferta z najniższą ceną: 649296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 649296,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.