Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Bochnia: Szkolenia dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ - dla osób, które nie przekroczyły 30 roku życia ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 235556 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni , ul. Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6111051, faks 014 6111051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ - dla osób, które nie przekroczyły 30 roku życia ze środków Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni w ramach środków Funduszu Pracy oraz w ramach projektu MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ - dla osób, które nie przekroczyły 30 roku życia ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie składa się z 7 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia tego warunku będzie musiał posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia tego warunku będzie musiał posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonał w przeciągu ostatnich trzech lat przed terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia danej części zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia tego warunku będzie musiał dysponować lokalem oraz sprzętem do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych oraz miejscem do przeprowadzenia zajęć praktycznych wraz z podaniem metrażu w m2 oraz rodzajem sprzętu będącego w dyspozycji na potrzeby danej części zamówienia. Zajęcia praktyczne winny być przeprowadzone w pomieszczeniach zapewniających odpowiednie warunki sanitarne i BHP. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia tego warunku będzie musiał dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich uprawnieniach do prowadzenia szkolenia . Wymagane jest aby kadra dydaktyczna składała się z minimum dwóch osób prowadzących zajęcia, które powinny posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla poszczególnych części zamówienia zgodnych z tematyką szkolenia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte wykazie osób stanowiącym załącznik do SIWZ.1.część pierwsza zamówienia: Wykonywanie elewacji i dociepleń z montażem rusztowań Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe - budowlane oraz uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć (lub tytuł mistrza w zawodzie z zakresu prac budowlanych) oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób. 2.część druga zamówienia: Prawo jazdy kat. C Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie i kurs instruktora prawa jazdy oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób każde. 3.część trzecia zamówienia: ABC przedsiębiorczości Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze oraz uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć a także doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 3 szkolenia dla minimum 10 osób każde. 4.część czwarta zamówienia: Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kat. C Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie i kurs instruktora oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób każde 5. część piąta zamówienia: Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kat. D Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie i kurs instruktora prawa jazdy oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób każde 6. część szósta zamówienia: Prawo jazdy kat. D Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie i kurs instruktora prawa jazdy oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób każde 7. części siódma zamówienia: Nowoczesne techniki wykończeniowe w budownictwie Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny prowadzić osoby, które posiadają: wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe - budowlane oraz uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć (lub tytuł mistrza w zawodzie z zakresu prac budowlanych) oraz doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w okresie ostatnich 3 lat - co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 osób.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3 - posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4 - ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3, parter - stanowisko 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 09:00, miejsce: 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Wykonywanie elewacji i dociepleń z montażem rusztowań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Wykonywanie elewacji i dociepleń z montażem rusztowań dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Prawo jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. C dla maksymalnie 40 osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych po 20 osób (20 osób w ramach projektu MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ oraz 20 osób w ramach środków Funduszu Pracy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. Ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie ABC przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości dla maksymalnie 40 osób bezrobotnych w dwóch grupach szkoleniowych po 20 osób (20 osób w ramach projektu MŁODOŚĆ-AKTYWNOŚĆ oraz 20 osób w ramach środków Funduszu Pracy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kategorii C dla maksymalnie 5 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. Ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kat. D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie prawa jazdy kategorii D dla maksymalnie 5 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. Ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie Prawo jazdy kat. D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. D dla maksymalnie 5 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczacych poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczacych Wykonawcy - 15
- 4. Ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie Nowoczesne techniki wykończeniowe w budownictwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowoczesne techniki wykończeniowe w budownictwie dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych w jednej grupie szkoleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących poszczególnych części zamówienia - 15
- 3. posiadanie certyfikatów, akredytacji dotyczących Wykonawcy - 15
- 4. Ilość wykonanych szkoleń przez wykonawcę zgodnych z zakresem szkolenia - 10
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- DOSTAWA APARATU USG DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa żłobka wraz z infrastrukturą w Proszówkach
- DOSTAWA SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH
- Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Nieprawidłowości w PZP i w zasadzie konkurencyjności mogące skutkować korektą finansową " dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń pn. Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2025 r. - edycja dodatkowa.
- Reforma rynku pracy i służb zatrudnienia a działalność Powiatowej Rady Rynku Pracy.
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.