eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockUtrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Płock: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock
Numer ogłoszenia: 235536 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212070 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock. 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.Opróżnianie koszy osiedlowych (nie dotyczy koszy znajdujących się przy ulicy) tak, aby nie dopuścić do przepełnienia koszy, 3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 5.Systematyczne usuwanie i wywożenie zanieczyszczeń oraz zgrabianych liści z terenów zewnętrznych - wg terminów wywozu ustalonych przez wykonawcę, 6.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 7.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedzielę i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora, 8.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty: 1.Wykaz terenów gminnych - ROM III 2.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III 3.Wykaz terenów gminnych - ROM IV 4.Wykaz terenów gminnych - ROM V 5.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 391 112,52 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 165 306,27 m2. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca musi dysponować co najmniej 25 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru w przypadku, gdy złoży ofertę, w której wykazana będzie łączna ilość osób realizujących usługę do 25. Zamawiający zastrzega, że z powodu okoliczności nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy ma prawo do zmiany zakresu usługi - zmiany powierzchni objętych umową. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźnej na 3 dni przed wejściem ich w życie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN SERVICE Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68982,30

  • Oferta z najniższą ceną: 68982,30 / Oferta z najwyższą ceną: 68982,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.