eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Warszawa: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 235525 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ z podziałem na 2 zadania (części). Przedmiary robót dla każdego zadania podano w wersji kosztorysu ślepego w Zał. Nr 3 a i Nr 3b (na stronie internetowej w PDF). 1.ZADANIE NR 1 Remont pokrycia dachowego SEGMENT E; o powierzchni 957,78 m2. Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym płaskim. Pokrycie papą termozgrzewalną i uzupełnienie tynków na kominach oraz wymiana drzwi wejściowych na dach, na nowe. 2.ZADANIE NR 2 Remont 2 toalet ogólnodostępnych (I i IV piętro, o powierzchniach odpowiednio: 18,41 m2, 17,52 m2) oraz malowanie elewacji przy wejściu dla osób niepełnosprawnych SEGMENT A. Skucie popękanej glazury i terrakoty, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana umywalek, baterii umywalkowych, misek ustępowych, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, ułożenie gresu, malowanie powierzchni sufitów i ścian farbami emulsyjnymi. Malowanie farbą emulsyjną wejścia do Przychodni Lekarskiej WAT (od strony wejścia dla osób niepełnosprawnych) oraz roboty towarzyszące określone szczegółowo w przedmiarze robót. 2.Zamawiający zaprasza na spotkanie informacyjne Wykonawców Zainteresowanych udziałem w przetargu w jednym z terminów 06 lub 07.09.2010 r. o godzinie 10.00, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01 480 Warszawa, w pok. Nr 116, tel. (22) 683-82-22 w celu zapoznania uczestników z obiektem oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia. 3.Dla prac remontowych przedmiotu zamówienia opracowano także specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Zał. Nr 2 wraz rysunkami rzutów powierzchni remontowanych, oraz projekt umowy Zał. Nr 8. 4.Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji elektrycznej i pomiary instalacji przed ostatecznym odbiorem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.50-2, 45.23.24.60-4, 45.31.51.00-9, 45.26.12.00-6, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach: Dla zadania 1 wynosi 3 400 PLN Dla zadania 2 wynosi 2 900 PLN. Wadium może być wnoszone w następujących formach 1. pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu, wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 1240 2034 1111 0000 0307 9487 z dopiskiem Wadium na roboty remontowe w PL WAT SP ZOZ - zadanie Nr . . .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie wykazu robót remontowo budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga wykazu na druku Zał. Nr 7 co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie prac remontowo budowlanych dla każdego wybranego zadania odrębnie, odpowiadającej zakresowi i wartości przedmiotu zamówienia, łącznie z referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień itp. według wzoru Zał. Nr 6 wraz z kserokopiami tych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. W zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, osoby kierujące pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, przedstawiają aktualne kserokopie zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia powinny mieć odpowiednie kwalifikacje. Dla zadania 1 Zamawiający wymaga uprawnień budowlanych, a dla zadania 2 uprawnień budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. W Zał. Nr 6 należy podać tylko te uprawnienia, które są właściwe dla danego zadania. Zamawiający wymaga, aby dla każdego z zadań Wykonawca wyznaczył Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie kserokopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ma ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN dla każdego zadania, albo o wartości 200 000 PLN dla obu zadań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z postanowieniami Art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach, gdy: 1.Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie, gdy zostanie zmieniona stawka podatku VAT, 2.Wykonawca może dokonać zmiany kierownika budowy przedstawionego w umowie, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego. 3.Zamawiający może dokonać zmiany inspektora nadzoru, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy, 4.Termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony w następujących przypadkach: a.Wystąpienie jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód nie dających się przypisać Zamawiającemu lub Wykonawcy, b.O czas na usunięcie wad w kosztorysie ofertowym, c.Niemożliwość zapewnienia poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, d.Przedłużenie się terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy e.szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych - dotyczy tylko zadania nr 1. 5.Zmiany użytych materiałów budowlanych mogą następować w przypadkach: a.zmiany producenta, b.poprawy parametrów technicznych materiałów, bez wzrostu ich ceny, c.obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego (przy zachowaniu parametrów wymaganych w kosztorysie ofertowym) 2.Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany powinny być dokonywane aneksem do umowy, z opisem zmiany, uzasadnieniem zmiany, kosztem zmiany i sposobem jego obliczenia, czasem wykonania zmiany, wpływem zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2 01 480 Warszawa pok. 411.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2 01 480 Warszawa pok. 411 lub Kancelaria pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pokrycia dachowego - SEGMENT E;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym płaskim. Pokrycie papą termozgrzewalną i uzupełnienie tynków na kominach oraz wymiana drzwi wejściowych na dach, na nowe. Powierzchnia dachu to 957,78 m kwadratowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.12.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont 2 toalet ogólnodostępnych I i IV piętro o powierzchniach odpowiednio 18,41 m kw. oraz 17,52 m kw. oraz malowanie elewacji przy wejściu dla osób niepełnosprawnych SEGMENT A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skucie popękanej glazury i terrakoty, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana umywalek, baterii umywalkowych, misek ustępowych, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, ułożenie gresu, malowanie powierzchni sufitów i ścian farbami emulsyjnymi. Malowanie farbą emulsyjną wejścia do Przychodni Lekarskiej WAT (od strony wejścia dla osób niepełnosprawnych) oraz roboty towarzyszące określone szczegółowo w przedmiarze robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.26.50-2, 45.23.24.60-4, 45.31.51.00-9, 45.44.21.00-8, 45.32.40.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.