Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Łask: Naprawa sprzętu lotniskowego
Numer ogłoszenia: 235473 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, faks 043 6770709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa sprzętu lotniskowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa sprzętu lotniskowego. 2. Całość zamówienia została podzielona na sześć części: Część I - Oczyszczarka lotniskowa OLH 4500; Część II - Odkurzacz lotniskowy AS900; Część III - Odkurzacz lotniskowy STKF 3000; Część IV - Rozsiewacz nawozu i wapna RCW - 5 Brzeg; Część V - Pompa hydrauliczna PV 22; Część VI - Silnik hydrauliczny MF 22. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 4.1. Po przeprowadzonej naprawie należy przeprowadzić badania techniczne sprawności sprzętu. 4.2. Wykonawca udzieli sześciu miesięcy gwarancji na wykonane naprawy. 4.3. Naprawy zostaną wykonane w okresie 14 dni od dnia podpisania umowy. 4.4. Części użyte do naprawy zapewnia Wykonawca, części muszą być fabrycznie nowe nie regenerowane.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 650,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części I - 200,00 PLN; dla części II - 50,00 PLN; dla części III - 100,00 PLN; dla części IV - 50,00 PLN; dla części V - 130,00 PLN; dla części VI - 50,00 PLN 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Naprawa sprzętu lotniskowego 27/PN/2013. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.11.2013r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające realizację zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ; 3. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego (ul. 9-Maja 95, 98-100 Łask) lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczarka lotniskowa OLH 4500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczarka lotniskowa OLH 4500 (5 szt.) - naprawa układu hydraulicznego z wymianą zamków i zaworów sterujących, wypracowane łożyskowanie kół podporowych, brak stabilizacji szczotek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odkurzacz lotniskowy AS900.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz lotniskowy AS900 (2 szt.) - naprawa przystawki i szczotki czołowej, nadmierne luzy w łożyskowaniu, wycieki oleju.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odkurzacz lotniskowy STKF 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkurzacz lotniskowy STKF 3000 (1 szt.) - naprawa układu przeniesienia napędu z wymianą pasa napędowego wentylatora typ: OPTI BELT KG Kraft and 5V13202009 lub równoważny, wzmocniony zewnętrznie, dopuszczalna różnica uciągu pasa w porównaniu z pasem katalogowym producenta odkurzacza, podczas rozruchu dmuchawy i sprzęgła +/-2%. Wykonawca udziela gwarancji na pas napędowy i koła pasowe na okres 6 miesięcy. Wymiana listwy rozdziału powietrza 5727040420916 2702 Rex Roth z elektro-zaworami 8 sekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozsiewacz nawozu i wapna RCW - 5 Brzeg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozsiewacz nawozu i wapna RCW - 5 Brzeg (1 szt.) - naprawa przekładni głównej, pęknięty korpus, wypracowane łożyska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pompa hydrauliczna PV 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa hydrauliczna PV 22 (4 szt.) - wycieki oleju, nie utrzymują ciśnienia, wypracowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Silnik hydrauliczny MF 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silnik hydrauliczny MF 22 (2 szt.) - wycieki oleju, nie utrzymują ciśnienia, wypracowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej - etap II
- Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkół oraz innych potrzeb realizowanych przez Zakład Komunikacji Miejskiej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.