Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Myślenice: Dostawa sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 235360 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2730322, fax. 012 2721855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/szpitalmysl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego. Część I. LAMPA ZABIEGOWA Część II. LAMPA DO FOTOTERAPII /diodowa/ Część III. INKUBATOR ZAMKNIĘTY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia i ich ocena: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonał przynajmniej 3 usługi polegające na dostawie sprzętu medycznego tożsamego z zamawianym o wartości przynajmniej 25 000 brutto każda. 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.). 4.5. Oferują przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego. Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca zaoferuje urządzenia o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż wynikające z charakteryzujących urządzenia opisane przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty, które zostały określone w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, które należy załączyć do oferty: 5.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - spełnia/nie spełnia. W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w p.pkt. 5.1 osobno dla każdego z występujących podmiotów. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p.pkt. 5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; Wykaz np. w formie tabeli zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji wzorem, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (przynajmniej 3 dostawy sprzętu medycznego tożsamego z zamawianym) i wartością (nie mniej niż 25 000 zł. brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 5.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji wzorem. - spełnia/nie spełnia. 5.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji wzorem. - spełnia/nie spełnia. 5.5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: Instrukcje obsługi i dane techniczne, w języku polskim, wykazujące, że parametry oferowanego przez niego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie spełniają minimalne wymagania charakteryzujące przedmiot zamówienia opisany przez zamawiającego. Dla formalnej poprawności oferta musi także zawierać formularz ofertowy sporządzony wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru, dowód wniesienia wadium jeśli jest wymagane. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i załączniki nie figurują w dokumentach rejestrowych wymienionych w p.pkt 5.1 niniejszej specyfikacji wymagane jest Pełnomocnictwo (sporządza Wykonawca). Dokumenty, o których mowa w pkt 5 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego (budynek administracyjny - Dział Zamówień Publicznych i Umów - pok. nr 26)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: budynek administracyjny - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LAMPA ZABIEGOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lampa przeznaczona do oświetlenia pola podczas wykonywania drobnych zabiegów medycznych. 2.W zestawie: na statywie jezdnym z kółkami z blokadą. 3.Zasilanie 230 V; 50-60 Hz 4.Wielkość plamy świetlnej min. 13 cm 5.Żródło światła - halogen 6.Moc żarówki 50 W 7.Gwarancja min. 24 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LAMPA DO FOTOTERAPII /diodowa/.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Panel świetlny /diody LED/ ze statywem na kółkach jezdnych / przynajmniej 2 kółka z blokadą. 2.Regulowana pozycja lampy w poziomie, pionie oraz możliwość zmiany jej kąta nachylenia. 3.Żródło światła: niebieskie i żółte diody LED. Światło niebieskie o wartości szczytowej od 450 - 465 nm. Światło żółte - wartość szczytowa 585-595 nm. 4.Zmienność intensywności w ciągu 6 godzin poniżej 10 % 5.Powierzchnia skutecznego naświetlania 50 x 25 cm 6.Bezpieczeństwo: prąd upływowy poniżej 100uA, hałas słyszalny poniżej 60 dB 7.Możliwość pracy w temp. 15-35 st. C, wilgotności 0-90% 8.Lampa dostosowana do prowadzenia fototerapii noworodka 9.Zapewnienie okresowego kontrolnego pomiaru skuteczności naświetlania 10.Gwarancja min. 24 miesiące 11.Wskazanie najbliższego punktu serwisowego 12.Instrukcja obsługi w języku polskim 13.Szkolenie personelu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: INKUBATOR ZAMKNIĘTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Inkubator stacjonarny przeznaczony do wzmożonej opieki nad noworodkiem, wcześniakiem 2.Podstawa wyposażona w kółka jezdne /2 kółka z hamulcem/ oraz w szufladę lub półkę 3.Zasilanie AC 230 V +/- 10% 50 Hz 4.Kopuła inkubatora dwuścienna 5.Otwierana przednia ścianka kopuły 6.Zabezpieczenie przedniej ścianki przed przypadkowym otwarciem 7.Otwory pielęgnacyjne duże, owalne, z oparciem na rękę, otwierane najlepiej przez nacisk łokciem 8.Otwory na rury i przewody odpowiednio uszczelnione 9.Materacyk z płynną i cichą regulacją nachylenia 10.Możliwość wykonania zdjęć RTG - szuflada na kasetę rtg 11.Kurtyna ciepłego powietrza 12.Układ regulacji temperatury; automatyczny i ręczny 13.Poziom głośności wewnątrz kopuły inkubatora podczas pracy poniżej 46 dB 14.Czujnik temperatury skóry 15.Układ automatycznej regulacji nawilżania 16.Łatwe uzupełnianie wody - możliwość wyjęcia zbiornika na wodę 17.Posiada przyłącze do podłączenia tlenu 18.Wąż do tlenu z końcówką dopasowaną do instalacji szpitalnej 19.Posiada układ automatycznej regulacji stężenia tlenu pod kopułą 20.Oksymetr do pomiaru stężenia tlenu pod kopułą z układem regulowanego alarmu zintegrowane z inkubatorem. 21.Posiada przepływomierz do tlenu 22.Czytelne wyświetlacze parametrów monitorowanych i nastawianych oraz alarmów 23.Posiada test serwisowy ułatwiający lokalizację uszkodzeń 24.Łatwy do mycia i dezynfekcji 25.Instrukcja obsługi w języku polskim 26.Pokrowce na materacyk oraz przylepce do mocowania czujnika temp. 27.Gwarancja min. 24 miesiące 28.Przeszkolenie personelu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- DOSTARCZENIE CHŁODZIARKI FARMACEUTYCZNEJ
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- dostawa sprzętu medycznego cz. VI - Aparat do kontroli ciśnienia i przepływu płynu mózgowo - rdzeniowego oraz przeprowadzania testu infuzyjnego - 1 kpl
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





