Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Węgorzewo: Remont budynku administracyjno - gospodarczego w Ogonkach.
Numer ogłoszenia: 235350 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, fax. 087 4270961.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjno - gospodarczego w Ogonkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku administracyjno - gospodarczego w Ogonkach. Zakres prac obejmuje : - prace rozbiórkowe - prace montażowe i konstrukcyjne - prace dekarskie - prace malarskie i tynkarskie - prace pomocnicze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 4. Odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagania techniczne i jakościowe: Wymagania określone zostały w Specyfikacji Technicznej stanowiącej integralną część SIWZ. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez zamawiającego. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w składanej ofercie przetargowej: 1. Wypełniony formularz oferty-załącznik nr 1. 2. Wypełniony kosztorys ślepy ofertowy-załącznik nr 2. 3.Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych-załącznik nr 3. 4. Aktualny wypis, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby bądź osób uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: W przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Uwaga 3: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: konsorcjum, spółki cywilne, każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia, potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. Uwaga 4: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: konsorcjum, spółka cywilna, należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej bądź powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców-zał. nr. 4, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie:referencje bądź protokoły odbioru. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-załącznik nr 5. 7.Kopia polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Zaakceptowany projekt umowy. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych powyżej, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie:kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty. Wszystkie strony oferty muszą być numerowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17b, 11-600 Węgorzewo, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego 7-dniowego wyjazdu wakacyjnego dla rodzin zastępczych i dzieci (razem 20 osób) dla PCPR w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych - Część 13 - Warzywa i owoce
- Dowożenie uczniów do szkół w gminie Węgorzewo od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. oraz od 01.09.2026 r. do 30.06.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: przetargi w Węgorzewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.