eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaDostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala w Krynicy - Zdroju, umożliwiających realizację świadczeń w ramach ZFŚS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Krynica: Dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala w Krynicy - Zdroju, umożliwiających realizację świadczeń w ramach ZFŚS
Numer ogłoszenia: 235270 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala w Krynicy - Zdroju, umożliwiających realizację świadczeń w ramach ZFŚS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, umożliwiających realizację świadczeń w ramach ZFŚS. Bony towarowe muszą spełniać następujące warunki: - dostępne środki na bonach: 210,00 zł, 300,00 zł, 350,00 zł, 360,00 zł, 365,00 zł, 415,00 zł, 430,00 zł, 490,00 zł, 550,00 zł, 580,00 zł, 670,00 zł, 690,00 zł, 730,00 zł,760,00 zł, 830,00 zł. - ilość bonów: 1 szt. x 210,00 zł, 1 szt. x 300,00 zł, 2 szt. x 350, 2 szt. x 360,00 zł, 1 szt. x 365,00 zł, 1 szt. x 415,00 zł, 1 szt. x 430,00 zł, 1 szt. x 490,00 zł, 2 szt. x 550,00 zł, 2 szt. x 580,00 zł, 4 szt. x 670,00 zł, 2 szt. x 690,00 zł, 244 szt. x 730,00 zł, 1 x 760,00 zł, 79 szt. x 830,00 zł, - łączna wartość nominalna bonów 254 400,00 - okres ważności bonów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, - zgodnie z regulacją art. 15 ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, cena oferowanych bonów nie może być niższa niż ich wartość nominalna, - bony winny być numerowane, w celu umożliwienia określenia wartości każdego z nich, - możliwość wykonywania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na bonie, - każdy bon powinien posiadać indywidualny i nie powtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji - bony winny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży, - bony winny posiadać możliwość sprawdzenia salda dostępnych środków, - w przypadku wady przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się wymienić wadliwy towar na wolny od wad w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego na swój koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.25.30.00 - Karty płatnicze Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.30.00 - Karty płatnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 5.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.a i 5.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.3. 5.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.5. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 6.1.1 Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty) 6.1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty), 6.1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 5.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do oferty) 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.3: 6.2.1 pkt. b), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. 6.2.1 lit. a, b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2 ppkt. 6.2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.6.3 i 6.4 specyfikacji stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 10
  • 2. Wysokość prowizji od każdej transakcji - 40
  • 3. Ilość punktów handlowych w sieci realizujących bony towarowe na terenie województwa małopolskiego - 20
  • 4. Ilość punktów handlowych w sieci realizujących bony towarowe na terenie miasta Krynicy-Zdrój i powiatu nowosądeckiego - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji - Dział Zamówien Publicznych pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji - Sekretariat pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.