eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup, dostawa i montaż tablicy wyników z zegarem, monitoringu, nagłośnienia, na terenie przebudowywanego boiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Maz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Tomaszów Mazowiecki: Zakup, dostawa i montaż tablicy wyników z zegarem, monitoringu, nagłośnienia, na terenie przebudowywanego boiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Maz.
Numer ogłoszenia: 235191 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż tablicy wyników z zegarem, monitoringu, nagłośnienia, na terenie przebudowywanego boiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Maz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.1. Zakup, dostawę i montaż tablicy wyników z zegarem, monitoringu, nagłośnienia na terenie przebudowywanego boiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowowiejskiej 5-7. 2.1.1.1. W zakresie monitoringu: MONITORING WIZYJNY 1. REJESTRATOR (1 szt.) 2. KAMERA OBROTOWA (1 szt.) 3. MONITOR REJESTRATORA (1 szt.) L W ZAKRESIE TABLICY WYNIKÓW: usytuowanie tablicy - miejsce usytuowania: po środku długości boiska, od strony ul. Ligi Morskiej i Rzecznej, na wprost trybun. ze względu na naświetlenie promieniami słonecznymi musi mieć system intensywnych punktów świetlnych wraz z powłoką antyrefleksyjną, pozwalający na czytelność napisów przy dużym świetle dziennym (np. zastosowanie LED) z odległości co najmniej 200 metrów; kolor wyświetlaczy: czerwony, pomarańczowy, czerwono-bursztynowy lub podobny; rama tablicy: stalowa, wykonana z profili zamkniętych, zabezpieczona antykorozyjnie, pomalowana na kolor czarny; -warunki jakim powinna odpowiadać tablica (patrząc od góry): Wyświetlacz: czas gry/czas rzeczywisty (dwie pary cyfr rozdzielone dwukropkiem - pełny zegar, umiejscowiony po środku w stosunku do szerokości tablicy), wysokość cyfr nie mniej niż 500 mm, Po bokach wyświetlacza: z lewej strony logo OSiR z prawej strony herb Miasta Tomaszowa Mazowieckiego (elementy graficzne umiejscowione na stałe), Wyświetlacze: nazw drużyn rozgrywających mecz oraz nazw miejscowości drużyn (możliwość wpisania w jednym rzędzie 15 literowego ciągu dotyczącego nazwy a pod nim drugiego 15 literowego ciągu dotyczącego miejscowości oraz identyczny układ odnoszący się do drugiej drużyny); Wyświetlacze: wynik, dwie pary cyfr (00-99 każda), wysokość cyfr nie mniej niż 500 mm, Stały napis pomiędzy wyświetlaczami wyniku: Ośrodek Sportu i Rekreacji - Tomaszów Mazowiecki, Wymiary tablicy: nie mniej niż szer. 4500 mm x wys. 2500 mm, Sterowanie wynikiem: z pilota bezprzewodowego, Sterowanie wyświetlaczami tekstowymi: z klawiatury komputerowej, Grafika opisowa: z folii winylowych odpornych na warunki atmosferyczne, montaż: na wyniesionej konstrukcji wolnostojącej wykonanej przez dostawcę tablicy (przy czym podstawa tablicy na wysokości 3,0- 4,0 m od poziomu terenu) ; dostawca zobowiązany jest do wykonania montażu wraz z instalacją, pierwszego uruchomienia tablicy oraz przeprowadzenia szkolenia personelu Ośrodka w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia; gwarancja: co najmniej 24 miesiące na urządzenia i 5 lat na prace budowlano-instalacyjne; serwis gwarancyjny zapewniony przez dostawcę; serwis konserwacyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 100 km od Tomaszowa Maz.; brak konieczności wykonywania konserwacji w okresie gwarancji u wskazanego przez dostawcę usługodawcy; ostateczne uzgodnienie wyglądu tablicy z Ośrodkiem przed jej wykonaniem. W ZAKRESIE NAGŁOŚNIENIA BOISKA SPORTOWEGO: nagłośnienie boiska sportowego powinno zapewniać wyraźny i czytelny dźwięk dla osób przebywających na trybunach i płycie boiska sportowego. 1. KOLUMNY GŁOŚNIKOWE (4 szt) 2. WZMACNIACZ MIKSUJĄCY (1 szt.) 3. MIKROFON BEZPRZEWODOWY (2 szt.) UWAG Do zakresu Wykonawcy należy ponadto: Wykonanie kosztorysów ofertowych z podziałem na: a) roboty budowlane związane z wykonaniem monitoringu, b) roboty budowlane związane z wykonaniem nagłośnienia, c) roboty budowlane związane z posadowieniem tablicy wyników, Przygotowanie dokumentów powykonawczych, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane wyroby oraz paszporty na wszystkie zamontowane urządzenia technologiczne, Wykonawca zobowiązany jest do:wykonania montażu wraz z instalacją wszystkich urządzeń, pierwszego ich uruchomienia oraz przeprowadzenia szkolenia personelu Ośrodka Sportu i Rekreacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń; udzielenia gwarancji; a) na urządzenia techniczne wg gwarancji producenta lecz nie mniejszej niż 24 miesiące, b) roboty budowlane i instalacyjne - 5 lat, serwisu gwarancyjnego; serwisu konserwacyjnego i pogwarancyjnego o czasie reakcji 24 h.; Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wykonawca razem z dostawą urządzeń dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje dopuszczenia do pracy, itp).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. Pełnomocnictwo o ile dotyczy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, jego poszczególnych etapów, technologii wykonywania robót, osób sprawujących samodzielne funkcje na budowie na zasadach określonych w niniejszym paragrafie. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi mogą być: 1) awarie, katastrofy, akty wandalizmu, 2) konieczność realizacji robót dodatkowych, 3) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procesie opiniowania, uzgadniania, zatwierdzania itp.) - niezależne od wykonawcy, 4) zmiany przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, 5) nieprzewidziane wejście na teren budowy wykonawcy niezwiązanego z przedmiotem niniejszego zamówienia który rozpoczął działania w celu niezwłocznego usunięcia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, 6) nietypowe warunki atmosferyczne o charakterze anomalii uniemożliwiające lub spowalniające roboty budowlane, 7) znaleziska archeologiczne, niewypały i niewybuchy itp. prowadzące go konieczności wstrzymania robót. 8) błędów w dokumentacji projektowej w oparciu, o którą wykonywane są roboty i konieczność naniesienia poprawek lub zmian o ile będą mieć wpływ na termin realizacji etapu, 9) zmiany korzystne dla Zamawiającego zmierzające do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty poprawiających, sprawność lub jakość robót. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie osób, które pełnią role kierowników robót, lub też inspektorów nadzoru. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku, gdy posiadają one uprawnienia i kwalifikacje zgodne z warunkami udziału w postępowaniu i ich opisem. Zmian w tym zakresie wymaga sporządzenia stosownego wniosku. 4. Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. Na dokonanie zmiany druga strona niniejszej umowy oraz nadzór autorski muszą wyrazić pisemną zgodę. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest na własny koszt opracować ewentualną niezbędną dokumentację projektowo-techniczną oraz uzyskać odpowiednie decyzje, pozwolenia i dokonać niezbędnych uzgodnień. 5. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać każdorazowo pisemną zgodę zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających. Zgoda taka musi być uzyskana przed rozpoczęciem tych prac, za wyjątkiem robót mających na celu niezwłoczne zapobieżenie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić zamawiającego. Jeżeli wykonawca dokona ich realizacji bez zgody Zmawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy zapłaty wynagrodzenia za te roboty. 6. Ewentualne roboty dodatkowe i uzupełniające mogą być realizowane wyłącznie na mocy odrębnych umów zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dopuszczalne są zmiany wynikające z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów. 8. Dopuszczalne są zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego. 9. Zmiany dokonywane zgodnie z niniejszym paragrafem wymagają zgody Zamawiajacego na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 - 97-200 Tomaszów Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Powyższe zadanie jest elementem w projektu pn. Rozbudowa Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Mazowieckim - uzupełnienie oferty turystyczno-rekreacyjnej Miasta poprzez przebudowę boiska o sztucznej nawierzchni wraz z infrastrukturą. Zgodnie z umową nr UDA-RPLD.03.05.00-00-023/09-00 zadanie jest elementem projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość, Działanie III.5 Infrastruktura turystyczno - rekreacyjna. (koszt niekwalifikowalny).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.