eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³obrzegi › Termomodernizacja budynku Zak³adu Us³ug Komunalnych przy ul. Rzemie¶lniczej 51 w Bia³obrzegach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-02-10

Og³oszenie nr 23518 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Bia³obrzegi: Termomodernizacja budynku Zak³adu Us³ug Komunalnych przy ul. Rzemie¶lniczej 51 w Bia³obrzegach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bia³obrzegi, krajowy numer identyfikacyjny 67022330400000, ul. Plac Zygmunta Starego  9, 26800   Bia³obrzegi, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 048 6132572 w. 24, 25, e-mail rrg@bialobrzegi.pl, faks 486 132 572.
Adres strony internetowej (URL): www.bialobrzegi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzeg.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bialobrzegi.pl, www.bip.bialobrzeg.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta byæ sporz±dzona podrygorem niewa¿no¶ci w formir pisemnej (rêcznie, na mazsynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego) pismem czytelnym.
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Zak³adu Us³ug Komunalnych przy ul. Rzemie¶lniczej 51 w Bia³obrzegach
Numer referencyjny: I.271.3.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±ce na termomodernizacji budynku Zak³adu Us³ug Komunalnych przy ul. Rzemie¶lniczej 51 w Bia³obrzegach, w zakres której wchodz± roboty polegaj±ce na: - dociepleniu wszystkich ¶cian zewnêtrznych w ilo¶ci 785,5m2, - dociepleniu stropodachów w ilo¶ci 359,9m2, - wymianie drzwi zewnêtrznych w ilo¶ci 6,3m2, - wymianie czê¶ciowej stolarki okiennej w ilo¶ci 49,9m2, - zmianie kot³owni wêglowej na gazow± - monta¿ kot³a kondensacyjnego o mocy 60kW, - monta¿u kolektorów s³onecznych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45453000-7, 45261214-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45421100-5, 45321000-3, 45324000-4, 45261910-6, 45331100-7, 45311200-2,
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 23/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców którzy wyka¿± siê brakiem zaleg³o¶ci w op³acaniu nale¿nych podatków i sk³adek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców którzy wyka¿± siê: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonali 1 (tj. zakoñczyli) co najmniej dwie roboty budowlane, których zakres obejmowa³ termomodernizacjê budynku o warto¶ci brutto min. 300.000 z³ ka¿da. UWAGA! 1 Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczony. 2) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob±: a) posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz nale¿±cym do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. 2016.290 j.t. z pó¼n. zm); b) posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. 2016.290 j.t. z pó¼n. zm); c). posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. 2016.290 j.t. z pó¼n. zm);
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych (zgodny z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z Za³±cznikiem nr 6 do SIWZ c). za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d). za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna sk³adaæ siê z: a) wype³nionego Formularza oferty - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SIWZ; b) orygina³u potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿nej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 14.2 lit. od b) do e) SIWZ, c) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy, stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pe³nomocnictwa) - je¿eli oferta, w tym wszelkie o¶wiadczenia i dokumenty - zostan± podpisane przez osobê albo osoby dzia³aj±ce na podstawie pe³nomocnictwa. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi obejmowaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z oferta w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do pe³nomocnictwa nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo za¶wiadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególno¶ci zawieraæ nastêpuj±ce informacje: zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Uwaga! Informacjê o podmiotach, na zdolno¶ciach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy nale¿y zawrzeæ w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno). 5) O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych do SIWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ ka¿dy z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika. 8) Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu oferty.5. Wykonawcy polegaj±cy na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w ofercie przedstawia, o¶wiadczenia tych podmiotów w zakresie okre¶lonym w pkt. 10.1.c i 10.1.d w odniesieniu do tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 7.000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto 60
okres gwarancji i rêkojmi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ tj.: - w zakresie przewidzianym w § 6 ust. 1 wzoru umowy tj. w przypadku stwierdzenia przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Kierownika Budowy niemo¿no¶ci prowadzenia robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, termin okre¶lony w ust. 1 niniejszego paragrafu przesuwa siê o czas trwania wymienionych przyczyn, o ile przerwy te s± udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzone przez Zamawiaj±cego, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony; - w zakresie przewidzianym w § 6 wzoru umowy tj: 1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 2) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania Przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 4) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 5) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy okre¶lonego w § 4 ust. 1: 1) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, 2) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; aktualizacji materia³ów/urz±dzeñ których u¿ycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmianê technologiczn±; zaprzestania produkcji materia³ów/urz±dzeñ, których u¿ycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. Dopuszczalne s± roboty zamienne w zakresie materia³ów na materia³y, spe³niaj±ce parametry techniczne lub o wy¿szych parametrach ni¿ okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, 3) w przypadku, gdy wykonanie czê¶ci umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, 4) w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci umowy. 3. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust.1. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow± i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 7. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 8. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 7. i przed³o¿enia na ¿±danie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 9. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4., Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy, i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 10. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór umowy ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z powodu zdarzeñ losowych, tj. ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, maj± byæ to osoby posiadaj±ce co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który maj± byæ dokonane przelewy z tytu³u realizacji niniejszej umowy. 13. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany Podwykonawców. Ka¿da zmiana Podwykonawcy musi byæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 02/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osoba uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia:Przemys³aw Wo¼niak - Naczelnik Wydzia³u Inwestycji tel. 48/613 24 72 wew. 24, e-mail: bialobrzegi@bialobrzegi.pl Zamawiaj±cy otworzy oferty w obecno¶ci Wykonawców, którzy zechc± przybyæ w dniu 02.03.2017r., o godz. 10:00, w siedzibie Zamawiaj±cego, na Sali Konferencyjnej Urzêdu Miasta i Gminy w Bia³obrzegach.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.