Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23514 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Szamotuły: Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (2 szt.) wraz z dostawą odczynników. Usługa serwisowa posiadanych aparatów Clinitec 500 i Cardiac oraz dostawa odczynników.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363279
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
55382200000, ul.
ul. Sukiennicza
13,
64500
Szamotuły, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
612 927 103, faks
612 927 102, e-mail
zam.pub@szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (2 szt.) wraz z dostawą odczynników. Usługa serwisowa posiadanych aparatów Clinitec 500 i Cardiac oraz dostawa odczynników.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-381-14/2014
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części (pakiety), które stanowią odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub więcej pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje w poszczególnych pakietach. Pakiet nr 1 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych (zwanych dalej analizatorem) wraz z sukcesywną dostawą odczynników (kalibratorów oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatorów) (zwanych dalej odczynnikami). 2. Analizatory muszą spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 3 (Pakiet nr 1) do SIWZ. 3. Szczegółowy wykaz, asortyment oraz ilości odczynników do wydzierżawianych analizatorów stanowi załącznik nr 3 (pakiet nr1). Wykonawca oświadcza, że wszystkie oferowane przez niego odczynniki są przystosowane do używania z wydzierżawionym analizatorem i nie wymagają odrębnej kalibracji analizatora. 4. Dostawa odczynników odbywać się będzie sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca zobligowany będzie do ich zabezpieczenia w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport. 6. Każdorazowe dostawy realizowane będą na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego w formie fax-u lub telefonicznie w uzgodnionych na bieżąco ilościach i asortymencie. 7. Podane w załączniku ilości odczynników mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego bez konieczności wypłaty kar umownych oraz odszkodowań z tytułu niezrealizowania całości dostawy. 8. Termin realizacji zamówienia na dostawę odczynników Zamawiający ustala na 1dzień do 4 dni roboczych licząc od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego. 9. W przypadku przekroczenia terminu realizacji dostawy częściowej powyżej 4 dni roboczych liczonych od daty złożenia zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania zakupu zamówionych odczynników u innego dostawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Miejscem realizacji dostaw odczynników będzie Laboratorium Szpitala mieszczące się przy ul. Sukienniczej 13 w Szamotułach. 11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę odczynniki muszą mieć minimum 12 miesięczny okres ważności liczony od daty dostawy. 12. Dostawa analizatora wraz z niezbędnymi do uruchomienia oraz jego skalibrowania odczynnikami nastąpi w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. Termin dostawy zostanie uznany za zachowany, jeżeli w zakreślonym terminie zostanie podpisany protokół przekazania do użytkowania. Warunkiem jego podpisania jest wcześniejsze przeprowadzenie szkolenia personelu. 13. Dostawa analizatora nastąpi do Laboratorium Szpitala mieszczącego się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13. 14. Dostawa analizatora obejmuje w szczególności: załadunek, rozładunek, transport, uruchomienie, instalację, kalibrację, przekazanie do użytkowania oraz przeszkolenie personelu w zakresie jego obsługi i prawidłowej konserwacji analizatora. 15. Wykonawca zobligowany będzie do nieodpłatnego podłączenia analizatora do sieci komputerowej wraz z integracją analizatora z systemem Eskulap-moduł Laboratorium (wszystkie koszty integracji z systemem Eskulap po stronie dostawcy analizatora). 16. Wraz z analizatorem Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oraz niezbędną dokumentację techniczną do jego zainstalowania oraz uruchomienia. Wykonawca zobligowany będzie do wykonywania nieodpłatnych napraw konserwacyjnych wynikających z wymagań producenta analizatora oraz zapewnienia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres obowiązywania umowy. Pakiet nr 2 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę serwisową dla aparatów Zamawiającego (Clinitek 500 i Cardiac) oraz sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych do tych aparatów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3. 2. Przegląd techniczny z wymianą wybranych elementów zużywalnych aparatu Clinitec 500 i Cardiac (rok produkcji 2006) - naprawy aparatu ( dojazd, czas pracy serwisanta, części zamienne)wynikające z normalnego użytkowania i eksploatacji aparatu oraz przeglądy konserwacyjne robione 2 razy w roku 3. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 4. Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku 3. 5. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie faxu lub telefonicznie w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. 6. Minimalny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 1 do max. 4 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji zamówienia na 4 dni robocze od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. 7. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 12 miesięczną datą przydatności do użytku. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zmianie ustawy o wyrobach medycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2015 poz. 1918) 8. Dostawa materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do aparatów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
38434520-7,
50400000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: odcznniki i dzierżawa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199298 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 217159.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: odczynnki i dzierżawa |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35796.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39931.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa generatora elektrochirurgicznego z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ w Szamotułach.
- Usługa ochrony osób i nadzoru mienia
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





