eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawiczzaprojektowanie wraz z budową i odwodnieniem ulicy Ogrodniczej w Rawiczu na odcinku od ul. Łaszczyńskiej do ul. Dożynkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23505

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rawicz: zaprojektowanie wraz z budową i odwodnieniem ulicy Ogrodniczej w Rawiczu na odcinku od ul. Łaszczyńskiej do ul. Dożynkowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, do kontaktów: Stanisław Kmita, Bernadeta Adamczak, Włodzimierz Pieprzyk, Halina Wybierała, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, fax 065 5464167, e-mail: umg@rawicz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rawicz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie wraz z budową i odwodnieniem ulicy Ogrodniczej w Rawiczu na odcinku od ul. Łaszczyńskiej do ul. Dożynkowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL.OGRODNICZA W RAWICZU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową i odwodnieniem części ulicy Ogrodniczej w Rawiczu, o długości 198m na odcinku od ulicy Łaszczyńskiej do ulicy Dożynkowej, zgodnie z wytycznymi i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym. W oparciu o opracowany i zatwierdzony projekt budowlany Wykonawca wykona roboty budowlane związane z budową i odwodnieniem drogi poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwę wiążącą i ścieralną z masy mineralno - asfaltowej o pow. 1100 m2. ściek uliczny, chodnik i zjazdy na posesję z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 940 m2, urządzi trawnik o pow. 250m2, oraz wykona odwodnienie ulicy poprzez budowę wpustów ulicznych (8 szt), studzienek ściekowych i przykanalików. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: NIE DOTYCZY 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie projektu budowlanego na budowę ulicy wraz z jej odwodnieniem, uzyskanie wszelkich wymagających prawem uzgodnień, decyzji , zezwoleń i pozwoleń na realizację zamówienia, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni ulicy Ogrodniczej w technologii z masy mineralno - asfaltowej o pow. 1100 m2. ścieku ulicznego kostki betonowej o pow. 100m2, obustronnego chodnika i zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 840m2, urządzenie trawnika o pow. 250m2, oraz wykona odwodnienie ulicy poprzez budowę wpustów ulicznych ( 8 szt) , studzienek ściekowych i przykanalików. Na wykonawcy ciąży pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą oraz zmianą organizacji ruchu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki: WARUNEK 1 - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia WARUNEK nr 2 - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, WARUNEK nr 3 - w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał roboty budowlane - drogowe polegające na budowie - przebudowie ulicy o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca w nie więcej niż 3 zamówieniach udokumentuje wykonanie tych robót o łącznej pow. 2.500m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie uznana jako odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy (wg załączonego wzoru) , że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem (w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający dokument w wymaganym wyżej terminie, że stan prawny wykazany w załączonym dokumencie jest aktualny ) 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającą, że nie orzeczono wobec podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załączonego druku).Załączone dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku nr 3. 8)Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty wykazać tą część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem danych podwykonawców oraz określeniem zakresu robót. 2. Każdy wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 1 składa ponadto: 1)Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o założenia zawarte w programie funkcjonalno - użytkowym oraz zapisy zawarte SIWZ. 2)oświadczenie, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz w projekcie umowy w tym warunki płatności o których mowa w projekcie umowy (wg wzoru oferty). 3)dowód wniesienia wadium w wymaganej kwocie, formie i terminie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest: bezpłatnie na stronie zamawiającego, w siedzibie zamawiającego pok. nr 111 w godz. 8.00 do 13.00 po wpłaceniu należności w kasie Urzędu, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 10:10, w siedzibie Zamawiającego: Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pok. 111 Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.