eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Strzyżów: Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
Numer ogłoszenia: 234968 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211812 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, dezynfekcję, usztywnianie, prasowanie i naprawę bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, pieluszek i bielizny noworodkowej, zasłon, firan, kołder, kurtek, kocy i poduszek w tym także z pierza, mopów, oraz segregację i pakowanie bielizny w ilości określonej w Części XX Szczegółowa Specyfikacja - formularz cenowy w procesie technologicznym, który dopuszczał je będzie do stosowania na poszczególnych stanowiskach pracy Zamawiającego. Ze względu na możliwość skażenia bakteriologicznego bielizny, odzieży ochronnej, koców oraz pozostałego asortymentu w każdym procesie pralniczym nakłada się obowiązek stosowania obok środków piorących środków dezynfekujących chemicznych lub procesu dezynfekcji przez gorącą parę. CPV: 98311000-6, 98311200-8 2. Sposób wykonywania usługi: Pranie bielizny w pralni wskazanej przez Wykonawcę z transportem brudnej bielizny i czystej bielizny zapewnionym przez Wykonawcę, transport minimum cztery razy w tygodniu w tym obowiązkowo: a) odbiór brudnej bielizny w piątek w godz. 15-17 lub w sobotę do godz. 10, b) dostawa czystej i odbiór brudnej bielizny w poniedziałek w godzinach przedpołudniowych. Termin pozostałych odbiorów zostanie określony harmonogramem przy podpisaniu umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć do: 1.bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi, 2.zabezpieczenia przez innego podwykonawcę wykonania usługi na koszt Wykonawcy 4. W przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy (świąt), strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem, celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług. 5. Wykonanie przedmiotu zamówieniu musi być zgodne z wymaganiami stawianymi w tym zakresie w jednostkach ochrony zdrowia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania procesu pralniczego w sposób nie zakłócający pracy szpitala i innych jednostek ochrony zdrowia, przy stosowaniu profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych posiadających aktualne atesty (CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych), gwarantując właściwą jakość prania i nie powodujących przyśpieszonego zużycia bielizny. 7. Wyprana bielizna musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, tj. musi być czysta (w tym mikrobiologicznie) wykrochmalona wg potrzeb, wyprasowana, sucha, pozbawiona wszelkich plam i przebarwień , bielizna noworodkowa miękka. 8. Fartuchy lekarskie, obrusy wykonane z materiału wymagającego wykrochmalenia należy wykrochmalić. 9. Bielizna brudna przekazywana do pralni pakowana będzie w dwa worki foliowe lub worek płócienny i foliowy. Worki będą w odpowiednich kolorach wg stopnia zanieczyszczenia (np. bielizna zwykła brudna, robocza, skażona, noworodkowa) zgodnie z wewnętrzną procedurą znakowania bielizny ZOZ Strzyżów (procedura zostanie udostępniona przy podpisaniu umowy). Bielizna będzie oznakowana symbolem jednostki podległej ZOZ Strzyżów z której pochodzi (np. Oddział Szpitala, Gabinet Przychodni Powiatowej). 10. Bielizna oddawana do prania oraz czysta przewożona do Zamawiającego będzie dodatkowo przeliczona ilościowo na sztuki. Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę dokument potwierdzający oddanie do prania bielizny będzie zawierał ciężar bielizny w kg oraz asortyment i ilość sztuk. 11. Wypraną bieliznę należy posortować zgodnie z symbolami jednostki. Wymagane jest zafoliowanie czystej, posortowanej bielizny przez Wykonawcę w dwa worki foliowe przeźroczyste(zakupione przez Wykonawcę) lub worek płócienny (o ile był dostarczony do pralni) i foliowy przeźroczysty, worki foliowe zaplombowane lub zgrzane. Przy każdym sorcie musi być informacja odnośnie zawartości tj:. nazwy jednostki z której pochodzi (np. Oddział Szpitala, Gabinet Przychodni Powiatowej), asortymentu i ilości zafoliowanej wypranej bielizny (np.; poszwa- 5 szt., prześcieradło- 3 szt. itp.) 12. Odzież ochronną (fartuchy, garsonki) należy wydawać pojedynczo zafoliowane w worek przeźroczysty. 13. Poduszki z pierza należy prać w odpowiedni sposób, chroniący je przed rozerwaniem, np. w siatkach przewidzianych do tego celu będących własnością Wykonawcy. 14.Bieliznę i pozostały asortyment należy prać w sposób zgodny z zaleceniami producenta, nie niszcząc tkaniny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00-6, 98.31.12.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magielek Magiel i Pralnia Anna Twaróg, Młynne 199, 34-601 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181425,00

  • Oferta z najniższą ceną: 181425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181425,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.