eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieTermomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. - budynek główny w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu Ząbkowickiego w celu zmniejszenia zużycia energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Ząbkowice Śląskie: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. - budynek główny w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu Ząbkowickiego w celu zmniejszenia zużycia energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 234962 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152632 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. - budynek główny w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu Ząbkowickiego w celu zmniejszenia zużycia energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 Ząbkowicach Śl. -budynek główny w ramach projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu Ząbkowickiego w celu zmniejszenia zużycia energii - dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje: 1) Ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza od wewnątrz wełną mineralną grub. 16cm. 2) Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją od wewnątrz wełną mineralną grub. 18cm. 3) Wymiana stolarki okiennej na drewnianą wraz z podokiennikami zgodnie z projektem wykonawczym. 4) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drewnianą zgodnie z projektem wykonawczym. 5) Renowacja witraży okiennych. 6) Renowacja drzwi wejściowych nie podlegających wymianie. 7) Wymiana kompleksowa instalacji centralnego ogrzewania. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Projekty budowlane: a) termorenowacji budynku - zał. nr 12 SIWZ, b) wykonawczy do stolarki okiennej i drzwiowej oraz renowacji witraży i drzwi - zał. nr 13 SIWZ, c) przebudowy (wymiany) instalacji centralnego ogrzewania - zał. nr 14 SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 15-17 do SIWZ, 3) Pomocniczo przedmiary robót - zał. nr 18-20 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 5. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 6. Wymagania dotyczące materiałów: 1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 2) Tam, gdzie w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w pomocniczo w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie - marka, znak towarowy, producent, dostawca- materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia: 1) Prace budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie szkolnym. Prace w pomieszczeniach, w szczególności lekcyjnych, biurowych i użytkowych, oraz terminy ich zajęcia do wykonania robót przewidzianych projektem Wykonawca będzie uzgadniał z Dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr w Ząbkowicach Śl. 2) Wykonawca j zobowiązany jest każdorazowo każdego dnia po zakończeniu robót doprowadzić pomieszczenia, o których mowa w pkt.1) oraz teren przy budynku do stanu czystości tak, aby użytkowanie budynku odbywało się bez zakłóceń. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów. 5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad warunkujących użytkowanie budynku załatwiane będą z należytą starannością niezwłocznie, bądź w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawców. 4) Warunki gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowego robót. 11. Zamawiający oświadcza, że na Termomodernizację budynku głównego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. posiada wymagane przepisami pozwolenia, uzgodnienia i opinie. 13. Budynek główny Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 przy ul. Wrocławskiej 17 w Ząbkowicach Śl. wpisany jest do rejestru zabytków decyzją z dnia 04.03.1985r. pod nr 1088Wł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza, ul. Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1531556,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1254444,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1254444,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1843382,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.