Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Bobrowice: Wykonanie obudowy studni zastępczej w Bronkowie
Numer ogłoszenia: 234905 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowice , Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice, woj. lubuskie, tel. 068 3913280, fax. 068 3913284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bobrowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obudowy studni zastępczej w Bronkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45233000-9, 45315300-1, 45316110-9, 45310000-3, 45312311-0, 45315100-9 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót instalacyjno - budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie dla zadania inwestycyjnego p.n.: Wykonanie obudowy studni zastępczej SW-1z na ujęciu wody podziemnej - działce nr 132 5 w Bronkowie wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Stacji Uzdatniania Wody na podstawie posiadanego przez Zamawiającego: 1. Dokumentacja budowlana do zgłoszenia wykonanie obudowy studni zastępczej SW-1z na ujęciu wody podziemnej w Bronkowie działka nr 132 5 wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Stacji Uzdatniania Wody, wykonany w czerwcu 2008r. przez Zakład Produkcyjno - Projektowy MET - BUD,, 66 - 627 Dychów 1. 2. Projekt budowlano - wykonawczy zasilania elektroenergetycznego pompy głębinowej na nowej studni na Stacji Uzdatniania Wody w Bronkowie, gmina Bobrowice, wykonany przez Projektanta mgr inż. Leon Różyczka ul. W. Łokietka 11 w czerwcu 2008r. 3. Specyfikacja techniczna do zgłoszenia wykonania obudowy studni zastępczej SW-1z na ujęciu wody podziemnej w Bronkowie działka nr 132 5 wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Stacji Uzdatniania Wody, wykonany w czerwcu 2008r. przez Zakład Produkcyjno - Projektowy MET - BUD, 66 - 627 Dychów 1. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przy wykonaniu zasilania i sterowania pompy głębinowej w nowej studni na terenie SUW w Bronkowie, gmina Bobrowice, wykonany przez Projektanta mgr inż. Leon Różyczka ul. W. Łokietka 11 w czerwcu 2008r. 5. Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia do dokumentacji budowlanej na wykonanie obudowy studni zastępczej SW-1z na ujęciu wody podziemnej w Bronkowie na działce nr 132/5 wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego do SUW, wykonany w czerwcu 2008r. przez Projektanta - mgr inż. Zbyszka Sławińskiego. 6. Wytyczne dla kierownika budowy sporządzającego plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na czas trwania robót budowlanych wykonany w czerwcu 2008r. przez Projektanta mgr inż. Leon Różyczka ul. W. Łokietka 11. 7. Zaświadczenie Starosty Krośnieńskiego, że nie wnosi sprzeciwu w sprawie zgłoszenia z dnia 26.06.2008r. znak: BS.I.7352-172 08 robót budowlanych, polegających na wykonanie obudowy studni zastępczej SW-1z na ujęciu wody podziemnej w Bronkowie wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Stacji Uzdatniania Wody na działce nr 132 5. Zakres robót budowlanych i elektrycznych, przewidzianych do wykonania, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmuje między innymi: Ujęcie wody i Stacja Uzdatniania Wody w Bronkowie: 1) Wykonanie zabudowy i obudowy studni SW-1z, obejmujące montaż armatury, zgodnie z dokumentacją budowlaną, 2) Montaż pompy głębinowej w studni SW-1z, rurociągów i towarzyszącej armatury, zgodnie z dokumentacją budowlaną, 3) Modernizacja zabudowy i obudowy studni SW-1, obejmująca wymianę armatury zaporowej i pomiarowej oraz pokrywy żelbetowej wraz z włazem i kominkiem wentylacyjnym, zgodnie z dokumentacją budowlaną, 4) Wykonanie przyłącza wodociągowego ze studni SW-1z do studni SW-1, zgodnie z dokumentacją budowlaną. 5) Wykonanie podjazdu do studni SW-1z, zgodnie z dokumentacją budowlaną. 6) Wykonanie części zagospodarowania terenu działki nr 132/5, zgodnie z dokumentacją budowlaną. 7) Wymiana istniejących sprężarek na nowe w budynku Stacji Uzdatniania Wody, zgodnie z dokumentacją projektową, 8) Wykonanie nowej instalacji zasilania sprężarek w budynku SUW, zgodnie z dokumentacją projektową, 9) Montaż osuszaczy powietrza w budynku Stacji Uzdatniania Wody, zgodnie z dokumentacją projektową, 10) Dostosowanie sterowania i załączania nowej pompy głębinowej oraz sprężarek do układu technologicznego, zgodnie z projektem budowlanym, Zamówienie także obejmuje potrzebę uwzględnienia: 1) Wszelkie opłaty i koszty z tytułu prowadzonych robót (en. elektryczna, woda, ścieki, odpady, itp.) oraz inne nie wyszczególnione wyżej opłaty i koszty. 2) Na okres prowadzonych robót, jeśli wystąpi potrzeba Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wodę pitną właściwymi do tego celu beczkowozami do wody pitnej dla gospodarstw domowych i pozostałych odbiorców, pozbawionych wody z tytułu prowadzonych robót. 3) Badanie wody surowej i uzdatnionej, pobranej ze studni SW-12 i po filtrze w SUW, spełniającej wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia. 4) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej - powykonawczej terenu ujęcia wody podziemnej w m. Bronków. 5) Przeszkolenie pracowników - konserwatorów w zakresie obsługi i konserwacji ujęcia wody podziemnej i Stacji Uzdatniania Wody. 6) Wykonanie próby szczelności rurociągów wodnych, płukanie oraz dezynfekcję rurociągów i filtra w studni. 7) Odtworzenie wszystkich nawierzchni terenu, na których były prowadzone roboty do stanu pierwotnego. Dokumentacja projektowa stanowi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. spełniających co najmniej pod względem technicznym i jakościowym wymogi określone w dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.53.00-1, 45.31.61.10-9, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.31.51.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponuje kierownikiem budowy posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności o wartości nie mniejszej niż 70.000zł. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy i zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 3. Oświadczenie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bobrowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Bobrowice nr 131
66-627 Bobrowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Bobrowice nr 131 66-627 Bobrowice sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.