Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 234892 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Część 01.00: 01.01: Drukarka laserowa - 65 sztuk 01.02: Drukarka laserowa - 3 sztuki 01.03: Drukarka atramentowa formatu A3 -4 sztuki 01.04: Drukarka laserowa - 50 sztuk 01.05: Drukarka laserowa - 25 sztuk 01.06: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka Część 02.00: 02.01: Zestaw komputerowy - 1 sztuka 02.02: Komputer przenośny - 12 sztuk 02.03: Drukarka laserowa - 13 sztuk Część 03.00: 03.01: Oprogramowanie do sporządzania szkiców sytuacyjnych z miejsca zdarzenia-3 sztuki 03.02: Program okienkowego menadżera plików - 1 sztuka 03.03: Oprogramowanie do edycji i tworzenia grafiki wektorowej - 1 sztuka Część 04.00: 04.01: Komputer przenośny - 7 sztuk 04.02: Komputer przenośny - 3 sztuki Część 05.00: 05.01: Wielostanowiskowy pakiet biurowy - 1 sztuka 05.02: System operacyjny - 5 sztuk Część 06.00: 06.00: Komputer przenośny - 1 sztuka Część 07.00: 07.01: Zestaw komputerowy - 1 sztuka 07.02: Monitor LCD 19- 1 sztuka 07.03: Drukarka laserowa - 1 sztuka Część 08.00: 08.00: Zestaw komputerowy - 1 sztuka Część 09:00: 09.00: Monitor LCD 19 - 34 sztuki Część 10.00: 10.01: Zestaw komputerowy - 8 sztuk 10.02: Zestaw komputerowy - 6 sztuk Część 11:00: 11.01: Komputer przenośny - 5 sztuk 11.02: Drukarka laserowa - 5 sztuk 11.03 : Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 11.04 : Oprogramowanie do edycji i tworzenia grafiki wektorowej - 1 sztuka Część 12:00: 12.01: Dysk zewnętrzny USB - 8 sztuk 12.02: Nagrywarka zewnętrzna USB - 7 sztuk 12.03: Pamięć Flash 2 GB USB - 19 sztuk 12.04: Pamięć Flash 4 GB USB - 27 sztuk 12.05: Pamięć Flash 8 GB USB - 21 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.32.61.00 - Cyfrowy system odwzorowujący 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.77.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), 4. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1, 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. II. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. opisu technicznego oferowanego towaru uwzględniającego parametry techniczne wymagane przez zamawiającego wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu towaru oraz kluczowych podzespołów. Opis techniczny winien być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania 1. Podpisane oświadczenie dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oferowanego sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 5 5. Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ 6. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. 7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników, dokumenty przetargowe oraz oświadczenia winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie pisemnej ( oryginał) albo odpis poświadczony notarialnie. 8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców ( lidera ), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego
( Biuro Przepustek KWP ul. Podwale 31-33 ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego ( Biuro Przepustek KWP ul. Podwale 31-33 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych - Rejon Dróg Wrocław ZS.WR.
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- SZP/243-260/2025 Świadczenie usług cateringowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- Budowa Centrum Rekreacji Osiedlowej i Pomocy Powodziowej przy ul. Opatowickiej 124 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techn. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Zakup i dostawa sprzętu IT
- Zakup komputerów stacjonarnych (numer postępowania UD-IX-ZP-53-2025)
- Dostawa wyposażenia dla Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Kielcach w ramach projektu pn. "Nowe kwalifikacje szansą na lepszą pracę"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.