To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-20
Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 23485 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4349 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 452 54 00, faks 22 452 55 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Inflanckiej 4 budynek B w Warszawie wraz z ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach na poszczególnych piętrach oraz odkup mebli używanych Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących mebli biurowych oraz siedzisk: a) Biurko w kształcie litery L, ramowe: 195 szt. b) Panel dolny, montowany do blatu biurka: 50 szt. c) Panel górny, montowany do blatu biurka: 72 szt. d) Kontener mobilny: 203 szt. e) Biurko prostokątne menadżerskie: 8 szt. f) Panel dolny frontowy do biurka menadżerskiego: 8 szt. g) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 14 szt. h) Stół konferencyjny z blatem w kształcie beczki na 8 nogach: 1 szt. i) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 4 szt. j) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 10 szt. k) Stół do aneksu kuchennego kwadratowy na 4 nogach: 29 szt. l) Stolik okrągły: 57 szt. m) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi: 129 szt. n) Szafa aktowa z drzwiami płytowymi: 221 szt. o) Krzesło stacjonarne na 4 nogach z podłokietnikami: 258 szt. p) Krzesło stacjonarne do pomieszczeń socjalnych na 4 nogach: 60 szt. q) Krzesło konferencyjne, stacjonarne na płozie: 20 szt. r) Krzesło wysokie (Hocker), stacjonarne na 4 nogach: 3 szt. s) Fotel na pojedynczej nodze i podstawie czteroramiennej: 16 szt. t) Lada recepcyjna: 1 szt. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane nowe meble objęte były gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy. 4. Pozostałe postanowienia dotyczące dostarczanych Zamawiającemu mebli w tym specyfikacja techniczna i minimalne wymagania dotyczące dostarczanych mebli wraz z ich opisem i ilościami, określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączniku nr 1 do projektu umowy. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Warunkiem dostawy nowych mebli jest jednocześnie odkup mebli używanych przez Zamawiającego za cenę nie niższą niż określona w wycenie tych mebli stanowiącej załącznik nr 2 do projektu umowy, tj. nie niższą niż kwota 10.594,40 PLN netto, która w umowie zostanie powiększona o podatek VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowy Styl Sp. z o.o., ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 634080,99
Oferta z najniższą ceną: 634080,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1321019,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa, montaż foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem puf do czytelni Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.