eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-08

POZYCJA 23484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Lubin, do kontaktów: -w sprawach technicznych: Andrzej Podbucki, tel. (076) 84-03-156, lub Mieczysław Wyszatycki, tel. 84-03-120, - w sprawach form.-prawnych: Dorota Sangórska, tel. 84-03-157, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140, e-mail: ri@ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych obejmująca przede wszystkim: przebudowę dróg w zakresie remontu nawierzchni z kruszywa oraz wykonania nakładki bitumicznej,wykonanie mijanek co ok. 300 - 400 m, regulację poboczy i rowów przydrożnych,przebudowę wjazdów w obrębie pasa drogowego,aktualizację organizacji ruchu drogowego,przebudowę przepustów drogowych,wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Gminy Lubin: zad. A: Gola - Koźlice i Krzeczyn Mały - Gorzyca, zad. B: Siedlce - Dąbrowa Górna, zad. C: Siedlce - Czerniec. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: po 20 000,00 na każde zadanie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat, budowy lub przebudowy co najmniej 10 km dróg o nawierzchni asfaltowej, fakt wykonania takich robót, musi być potwierdzony referencjami od inwestora oraz protokołami odbioru końcowego; - załączenia do oferty wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia, jaki posiada Wykonawca, minimalnie wymagany jest: spychacz, ładowarka, rozścielacz, walec samojezdny wibracyjny i równiarka; - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.06.2006, cena - 580. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 10:15, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 15 - sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.