eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa płyt CD białych do nadruku atramentowego, kopert papierowych do płyt CD z okienkiem, tuszy do robota Rimage 2000i, taśm LTO3, płyt CD, DVD, baterii, folii do faksu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Toruń: Dostawa płyt CD białych do nadruku atramentowego, kopert papierowych do płyt CD z okienkiem, tuszy do robota Rimage 2000i, taśm LTO3, płyt CD, DVD, baterii, folii do faksu
Numer ogłoszenia: 234848 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt CD białych do nadruku atramentowego, kopert papierowych do płyt CD z okienkiem, tuszy do robota Rimage 2000i, taśm LTO3, płyt CD, DVD, baterii, folii do faksu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa płyt CD białych do nadruku atramentowego, kopert papierowych do płyt CD z okienkiem, tuszy do robota Rimage 2000i, taśm LTO3;
1. Płyty CD białe do nadruku atramentowego z warstwą do zapisu typu od 1-3, wykonane z materiału cyjanina z domieszką azo - 36000 szt.
2. Koperty papierowe do płyt CD z okienkiem - 36000 szt.
3. Tusz czarny do robota RB 1 Q2379A - 36 szt.
4. Tusz kolorowy do robota RC 1 Q2380A - 18 szt.
5. Taśmy LTO3 - C7973AL, 800 GB do biblioteki HP - 40 szt.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do robota. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia - dotyczy pozycji nr 3, 4 i 5 z Zadania Nr 1.

Zadanie Nr 2 - dostawa płyt CD, DVD, baterii, folii do faksu
1 Bateria LR03 - 5000 szt.
- napięcie 1,5V
- pojemność min.1150mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
2 BateriaLR6 - 30000 szt.
- napięcie 1,5V
- pojemność min.2700mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
3 Bateria 6LR61 - 600 szt.
- napięcie 9V
- pojemność min.600mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
4 Bateria LR14 - 600 szt.
- napięcie 1,5V
- pojemność min.7500mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
5 Bateria LR20 - 700 szt.
- napięcie 1,5V
- pojemność min.20000mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
6 Bateria CR 2032 - 100 szt.
- napięcie 3V
- pojemność min.100mAh
- termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
7 Akumulator typ R-03 niklowo-wodorowy - 200 szt.
- napięcie 1,2V, pojemność min.950mAh
- nie zawierający Hg i Cd
8 Akumulator typ R-6, niklowo-wodorowy - 200 szt.
- napięcie 1,2V, pojemność min.2600mAh
- nie zawierający Hg i Cd
9 Bateria L92 R03 - 200 szt.
- napięcie 1,5V
- pojemność min.1200 mAh
- alkaiczna (Zn/MnO2)
- nie zawierająca Hg i Cd
10 Płyty CD-R w opakowaniu plastikowym - 2600 szt.
11 Płyty CD-R w kopercie z okienkiem - 1000 szt.
12 Płyty DVD + 4,7Gb (plus lub minus) w opakowaniu plastikowym - 2600 szt.
13 Płyty DVD + 4,7Gb (plus lub minus) w kopercie z okienkiem - 1000 szt.
14 Folia do faxu Panasonic KX FP 218 - 20 szt.
15 Folia do faxu Panasonic KX FM 131 - 20 szt.
.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.19.92.30-1, 22.60.00.00-6, 31.44.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw dla Zadania Nr 1 materiałów eksploatacyjnych do nagrywarek, a dla Zadania Nr 2 płyt CD, DVD i baterii o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 22.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 47.000,00 zł,
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej tj. 82.600,00 zł brutto każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty
      - dla zadania nr 1 - 13.750,00 zł
      - dla zadania nr 2 - 29.000,00 zł
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Prospekty/ katalogi oferowanych baterii potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy Zadania Nr 2.
    2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego przedmiotu zamówienia po terminie otwarcia ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: * Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
**Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
***Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ****Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa płyt CD białych do nadruku atramentowego, kopert papierowych do płyt CD z okienkiem, tuszy do robota Rimage 2000i, taśm LTO3;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyty CD białe do nadruku atramentowego z warstwą do zapisu typu od 1-3, wykonane z materiału cyjanina z domieszką azo - 36000 szt.
    2. Koperty papierowe do płyt CD z okienkiem - 36000 szt.
    3. Tusz czarny do robota RB 1 Q2379A - 36 szt.
    4. Tusz kolorowy do robota RC 1 Q2380A - 18 szt.
    5. Taśmy LTO3 - C7973AL, 800 GB do biblioteki HP - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.19.92.30-1, 22.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa płyt CD, DVD, baterii, folii do faksu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bateria LR03 - 5000 szt.
    - napięcie 1,5V
    - pojemność min.1150mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    2 BateriaLR6 - 30000 szt.
    - napięcie 1,5V
    - pojemność min.2700mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    3 Bateria 6LR61 - 600 szt.
    - napięcie 9V
    - pojemność min.600mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    4 Bateria LR14 - 600 szt.
    - napięcie 1,5V
    - pojemność min.7500mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    5 Bateria LR20 - 700 szt.
    - napięcie 1,5V
    - pojemność min.20000mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    6 Bateria CR 2032 - 100 szt.
    - napięcie 3V
    - pojemność min.100mAh
    - termin przydatności min.24 m-cy od daty sprzedaży
    7 Akumulator typ R-03 niklowo-wodorowy - 200 szt.
    - napięcie 1,2V, pojemność min.950mAh
    - nie zawierający Hg i Cd
    8 Akumulator typ R-6, niklowo-wodorowy - 200 szt.
    - napięcie 1,2V, pojemność min.2600mAh
    - nie zawierający Hg i Cd
    9 Bateria L92 R03 - 200 szt.
    - napięcie 1,5V
    - pojemność min.1200 mAh
    - alkaiczna (Zn/MnO2)
    - nie zawierająca Hg i Cd
    10 Płyty CD-R w opakowaniu plastikowym - 2600 szt.
    11 Płyty CD-R w kopercie z okienkiem - 1000 szt.
    12 Płyty DVD + 4,7Gb (plus lub minus) w opakowaniu plastikowym - 2600 szt.
    13 Płyty DVD + 4,7Gb (plus lub minus) w kopercie z okienkiem - 1000 szt.
    14 Folia do faxu Panasonic KX FP 218 - 20 szt.
    15 Folia do faxu Panasonic KX FM 131 - 20 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.