eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Antoniewicza 1A, ul. Osiedle II bl. 12 i ul. Noniewicza 81 w Suwałkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Antoniewicza 1A, ul. Osiedle II bl. 12 i ul. Noniewicza 81 w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 234836 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194966 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Antoniewicza 1A, ul. Osiedle II bl. 12 i ul. Noniewicza 81 w Suwałkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części ( zadania). 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Antoniewicza 1A, lokale Nr 1, 4, 14, 20, 43 i 45. 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 12, lokale Nr 3, 10, 11, 26, 31, 36, 37 i 48. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. CZĘŚĆ III - ZADANIE III Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Noniewicza 81, lokale Nr 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9. 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się w terenie z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy - na pozostałe roboty 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I - Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Antoniewicza 1A, lokale Nr 1, 4, 14, 20, 43 i 45

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17666,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11807,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11807,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14530,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II - Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 12, lokale Nr 3, 10, 11, 26, 31, 36, 37 i 48

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26723,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17258,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20503,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III - Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Noniewicza 81, lokale Nr 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwaki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17308,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13014,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18904,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.