eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Grudziądz: Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej
Numer ogłoszenia: 234819 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa druków biletów komunikacji publicznej. 1) biletów jednorazowych do ilości maksymalnie 6.660.000 szt. (w 2013 r. do 2.220.000 szt., w 2014 r. do 2.220.000 szt., w 2015 do 2.220.000 szt.) 2) biletów jednorazowych na obszar Gminy Grudziądz do ilości maksymalnie 30.000 szt. (w 2013 r. do 10.000 szt., w 2014 r. do 10.000 szt., w 2015 do 10.000 szt.) 3) biletów jednorazowych na obszar Gminy Rogóźno do ilości maksymalnie 72.000 szt. (w 2013 r. do 24.000 szt., w 2014 r. do 24.000 szt., w 2015 do 24.000 szt.) 4) biletów jednorazowych 60 minutowych do ilości maksymalnie 8.000 szt. (w 2013 r. do 2.600 szt., w 2014 r. do 2.700 szt., w 2015 r. do 2.700 szt.) 5) biletów jednorazowych 24 godzinnych do ilości maksymalnie 27.000 szt. (w 2013 r. do 9.000 szt., w 2014 r. do 9.000 szt., w 2015r. do 9.000 szt.) 6) biletów jednorazowych grupowych do ilości maksymalnie 300 szt. w 2015 r. 7) karnetów 12 przejazdowych do ilości maksymalnie 192.000 szt. ( w 2013 r. do 64.000 szt., w 2014 r. do 64.000 szt., w 2015 r. do 64.000 szt.) 8) karnetów 6 przejazdowych do ilości maksymalnie 576.000 szt. (w 2013 r. do 192.000 szt., w 2014 r. do 192.000 szt., w 2015 r. do 192.000 szt.) 9) karnetów 4 przejazdowych do ilości maksymalnie 1.440.000 szt. (w 2013 r. do 480.000 szt., w 2014 r. do 480.000 szt., w 2015 r. do 480.000 szt.) 10) znaczków do biletów okresowych do ilości maksymalnie 468.000 szt. (w 2013 r. do 156.000 szt., w 2014 r. do 156.000 szt., w 2015 r. do 156.000 szt.) 11) bloczków testowych do ilości maksymalnie 900.000 szt. (w 2013 r. do 300.000 szt., w 2014 r. do 300.000 szt., w 2015 r. do 300.000 szt.) Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) bilet jednorazowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 2) bilet jednorazowy na obszar Gminy Grudziądz o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym w kolorze zielonym (RAL 6018) o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 3) bilet jednorazowy na obszar Gminy Rogóźno o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym w kolorze pomarańczowym (RAL 1033) o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 4) bilet jednorazowy 60 minutowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 5) bilet jednorazowy 24 godzinny o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 6) bilet jednorazowy grupowy o wymiarach 70 x 33 mm, klejony w bloczki po 100 sztuk, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm ( na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym na awersie biletu, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 7) karnet 12 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejony w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 8) karnet 6 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie karnetu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 9) karnet 4 przejazdowy zawierający odcinki przeznaczone do pojedynczego kasowania z perforacją umożliwiającą ich odrywanie, klejone w bloczki po 100 sztuk. Wymiary pojedynczego odcinka 70 x 33 mm. Karnet drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram 5 mm (na awersie biletu) z naniesionym wzorem graficznym, który jest własnością Wykonawcy i posiada jego zastrzeżone cechy oraz jest zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Seria i herb Zamawiającego świecące w promieniach lampy ultrafioletowej, numer biletu i nazwa Zamawiającego farbą dowolną. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych biletów i zamieszczane na nich nominały, 10) znaczek do biletu okresowego o wymiarach 30 x 30 mm drukowany na papierze offsetowym o gramaturze od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym zaaplikowany jest hologram w kształcie kwadratu o długości boku 8 mm z naniesionym kolejnym numerem miesiąca i rokiem. Seria na pojedynczych odcinkach świecący w promieniach lampy ultrafioletowej, numer odcinka farbą dowolną. Zaaplikowany hologram z wzorem graficznym, ma być własnością Wykonawcy i posiadać jego zastrzeżone cechy oraz być zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów (IHMA). Na znaczku winno się znajdować miejsce na wpisanie numeru legitymacji. Na awersie znaczka należy umieścić nazwę Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie ustalał z Wykonawcą ilość zamawianych znaczków i zamieszczane na nich nominały. 11) bloczki testowe o wymiarach 70 x 33 mm, klejone w bloczki po 100 sztuk, drukowane na papierze offsetowym o gramaturach od 80 g/m2 do 90 g/m2, na którym nie ma zaaplikowanego hologramu, bez nadawaniu numeru oraz serii. Bilety wymienione w pozycjach 1- 9 posiadają maksymalnie trzy kolory, zaś znaczki do biletu miesięcznego dwa kolory. Uwaga: Zamawiający będzie składał zamówienia cząstkowe jeden raz w miesiącu z realizacją w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będzie wytworzenie i dostawa druków bietów komunikacji publicznej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że znak holograficzny został wpisany do rejestru IHMA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Producentów Hologramów)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, faksem na numer: 56 45 10 233 lub drogą elektroniczną na adres bzp@um.grudziadz.pl. Forma pisemna zastrzeżona jest: 1) dla złożenia oferty wraz z załącznikami, 2) dla oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym dla dokumentów uzupełnianych na podstawie art. 26 ust.3 Pzp), 3) dla pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.