Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Warszawa: DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW, NOTEBOOKÓW ( ZADANIE I) ORAZ DRUKAREK
(ZADANIE II) DLA SZKOŁY GŁÓWNEJ HANDLOWEJ, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 162.
Numer ogłoszenia: 234797 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, faks 022 5648608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW, MONITORÓW, NOTEBOOKÓW ( ZADANIE I) ORAZ DRUKAREK (ZADANIE II) DLA SZKOŁY GŁÓWNEJ HANDLOWEJ, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 162..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, notebooków, drukarek dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Al. Niepodległości 162, w tym: ZADANIE I: - dostawa 33 sztuki komputerów, 34 sztuki monitorów, 12 stuk notebooków ZADANIE II: - dostawa 12 sztuk drukarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 1,2,3 - umowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych) dla ZADANIA I oraz 400,00 zł (czterysta złotych) dla ZADANIA II.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu nr 2a do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.W przypadku zmian w Ustawie o podatku VAT niniejsza umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie dotyczącym należnego Wykonawcy podatku VAT w związku z realizacją zamówienia 2. W przypadku zaistnienia poniższych okoliczności, zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji umowy oraz modelu zaoferowanego urządzenia: - zmiana modelu zaoferowanego urządzenia może nastąpić w przypadku wycofania z rynku oferowanego modelu urządzenia i zastąpienia go modelem o co najmniej takich samych lub wyższych parametrach technicznych bez zmiany ceny ofertowej urządzenia - termin dostarczenia sprzętu lub wykonania innych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy może być wydłużony lub wstrzymany w przypadku wystąpienia siły wyższej takiej jak: pożar, powódź, wojna, strajki, epidemia lub przeprowadzki do innego budynku lub jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub które wynikają z udokumentowanych poważnych zdarzeń losowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa Al.Niepodległości 162,02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych,pok.419..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa Al.Niepodległości 162,02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych,pok.419..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 33 sztuki komputerów, 34 sztuki monitorów, 12 stuk notebooków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 33 sztuki komputerów, 34 sztuki monitorów, 12 stuk notebooków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 1,3 - umowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 12 sztuk drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 sztuk drukarek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2,3 - umowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa, specjalistyczna i indywidualna usługa transportów zagranicznych dzieł sztuki na potrzeby organizacji wystawy czasowej "Gero Hellmuth. Przeciw Zapomnieniu." (transport i re-transport) wraz
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- 541/2025 Wymiana pieców na pompy ciepła w lokalach w budynkach mieszkalnych przy ul. Podkowy 15 lok. 2/3 i ul. Macierzanki 4 lok. 1 i 4 w Warszawie.
- Wykonanie robót adaptacyjnych i modernizacyjnych w salach dydaktycznych nr 140, 141 i 336 Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej wraz z dostawą wyposażenia"
- Zakup i dostawa zestawów narzędzi
- Dostawa i montaż I-go wyposażenia budynku (mebli biurowych i mebli do pomieszczenia socjalnego) w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa strzelnicy przy ul. KOR 23 w m. Warszawa"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością"
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
- Dostawa laptopów- 30 szt. z systemem operacyjnym
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i akcesoria komputerowych w podziale na 4 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.