To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Kraków: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 234795 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219943 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI POLEGAJĄCE NA SERWISOWANIU OPROGRAMOWANIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Usługa polegająca na serwisowaniu systemu wspomagania obsługi i zarządzania laboratorium CENTRUM) - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH L.p. PARAMETR PARAMETR WYMAGANY PARAMETR OFEROWANY W ramach przedmiotu umowy wykonawca gwarantuje wykonywanie prac związanych z nadzorem autorskim: dostarczanie i instalacja oprogramowania systemowego serwera (LINUX) i bazy danych dostarczanie; instalacja i konfiguracja oprogramowania systemu CENTRUM (w zakresie posiadanych licencji) szkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanego oprogramowania podłączenie do systemu analizatorów Instalacja wersji i rozszerzeń systemu wynikających ze zmian przepisów prawnych lub rozszerzeń funkcjonalnych systemu (w ramach udzielonych licencji jakie powstaną w trakcie trwania umowy) W ramach przedmiotu umowy wykonawca gwarantuje wykonywanie następujących prac serwisowych: reakcja na zgłaszanie przez użytkownika awarii systemu i usuwanie jej skutków usuwanie błędów oprogramowania, które uniemożliwiają pracę systemu zgodnie z niżej podanym czasem granicznym instalacja upgrade ów programu konserwacja zainstalowanego oprogramowania, porządkowanie plików systemowych, okresowa kontrola poprawności zapisów niezbędna konfiguracja i rekonfiguracja systemu i podłączonych do niego analizatorów konsultacje w zakresie pomocy w przypadku trudności w wykonywaniu czynności operatorskich, pomocy w diagnostyce problemów związanych z oprogramowaniem, doradztwa w zakresie implementacji i konfiguracji systemu użytkownika modyfikacja zestawień i raportów systemowych, według uzgodnionych wzorów analizy zgromadzonych danych do celów naukowych lub statystycznych diagnozowanie uszkodzeń i naprawy okablowania podłączeń analizatorów analiza i zgłaszanie potrzeb w zakresie napraw, modernizacji czy wymiany sprzętu komputerowego TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI. L.p. Wyszczególnienie danych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. w przypadku wystąpienia awarii krytycznej oprogramowania (uniemożliwiającej pracę) czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 12 godzin 2. Czas usunięcia awarii od chwili zawiadomienia nie może trwać dłużej niż 24 godzin 3. Minimum raz na 2 miesiące wykonawca dokona sprawdzenia i przeglądu prawidłowości funkcjonowania oprogramowania w siedzibie zamawiającego TAK 4. W okresie objętym serwisowaniem wykonawca zobowiązuje się aktualizować bezpłatnie serwisowane oprogramowanie zgodnie z aktualnym ustawodawstwem i zaleceniami MOW NFZ. TAK..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcel Sp. z o.o., ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 05-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10332,00
Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10332,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





