To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Kraków: Usługa polegająca na realizacji działań reklamowych w Internecie oraz stworzeniu strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010.
Numer ogłoszenia: 234778 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179474 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na realizacji działań reklamowych w Internecie oraz stworzeniu strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji działań reklamowych w Internecie oraz stworzeniu strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 zamówienia obejmuje: realizację działań reklamowych w Internecie w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. Składa się z następujących elementów: 1) Emisja reklam w portalu Onet.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44, d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, mazowieckie, e) Capping: 3xuu, f) Liczba odsłon: 2 500 000, g) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 2) Emisja reklam w portalu Wp.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44, d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, mazowieckie, e) Capping: 3xuu, f) Liczba odsłon: 2 000 000, g) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 3) Emisja reklam w portalu Nasza-Klasa.pl według następujących założeń: a) Format: Doublebillboard, 750x200 px, 40 kB, b) ROS, c) Wiek: 20-44 d) Geotargetowanie: województwo pomorskie, małopolskie, śląskie, Warszawa, e) Capping: 2xuu, f) Liczba odsłon: 3 000 000, g) Zaciągnięcie imienia do kreacji, h) Okres kampanii: 1-31 sierpnia 2010 r. 4) Stworzenie i moderowanie konta Małopolski na portalu Nasza-Klasa oraz Facebook w okresie 1 sierpnia - 30 września 2010 r. 5) Opracowanie raportu podsumowującego kampanię w Internecie. Część 2 obejmuje: stworzenie strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010. Składa się z następujących elementów: 1) Wykonanie strony WWW kampanii według następujących wytycznych: a) Dostosowanie key Visual dostarczonego przez Zamawiającego do projektu strony WWW kampanii, b) Technologia: html z elementami Flash, z możliwością zamieszczenia strony na serwerze Wrota Małopolski. Strona www może być umieszczone na serwerze w jednej z poniższych konfiguracji: > na serwerach z zainstalowanym oprogramowaniem: - Windows Server Enterprise 2008R2, - SharePoint Server for Internet Sites 2007, - SQL Server Standard 2008, Serwisy www winny być zgodne z modelem licencjonowania produktu SharePoint Server for Internet Sites 2007. > na serwerze z zainstalowanym oprogramowaniem: - Linux Debian - PHP 5.X - Mysql 5.X. c) Struktura strony: strona główna i 5-7 podstron, d) Okres uruchomienia strony: 1 sierpnia - 30 września 2010 r. 2) Opracowanie zawartości tekstowej strony WWW na podstawie materiałów źródłowych dostarczonych przez Zamawiającego. 3) Administrowanie stroną WWW, bieżąca kontrola oraz usuwanie problemów w okresie uruchomienia strony. 4) Opracowanie raportu zawierającego statystyki odwiedzin strony WWW.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Realizacja działań reklamowych w Internecie w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROVIS Sp. z o.o., Ul. Kramarska 6 lok. 115, 04-437 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111630,00
Oferta z najniższą ceną: 111630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Stworzenie strony WWW w ramach kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego pn. Smakowanie Małopolski 2010
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKOWALCZYK S.C. M.Kowalczyk A.Maciejewska, ul. Piotrkowska 49, 90-413 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3416,00
Oferta z najniższą ceną: 3416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19154,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa odwróconego automatycznego mikroskopu badawczego do obserwacji w jasnym polu fluorescencji z systemem akwizycji obrazu
- 93/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w obrębie ul. Rydla 18 i 22
- Zakup i dostawa ośmiu scyntylatorów na osłonę aktywną wysokoczułego spektrometru gamma na potrzeby Instytutu Fizyki UJ.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku - CZĘŚĆ II
- Modernizacja placu zabaw przy ZSiP pn.: "Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących" w Krakowie ul. Tyniecka 6 w trybie zaprojektuj i wykonaj.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Kampania informacyjno-promocyjna
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.