eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Selektywna zbiórka odpadów na terenie Gminy Andrychów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Andrychów: Selektywna zbiórka odpadów na terenie Gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 234768 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów na terenie Gminy Andrychów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: - zaopatrywanie mieszkańców w bezpłatne worki do selektywnej zbiórki odpadów z logo jednostki wywozowej w kolorach zgodnych z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Andrychów w momencie odbioru worków z odpadami selektywnymi, zaopatrywanie mieszkańców w naklejki na worki umożliwiające identyfikację oddającego odpady segregowane, zbiórkę odpadów zebranych selektywnie w dostarczonych przez Wykonawcę workach z gospodarstw domowych z terenu Gminy Andrychów co najmniej jeden raz w miesiącu (dotyczy również worków nieoznakowanych lub nieprawidłowo oznakowanych) - zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Andrychów. - opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które powinny być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia takiego faktu przez Zamawiającego, - zbiórkę odpadów nagromadzonych obok w/w pojemników, - zadbanie własnym kosztem i staraniem o to aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia pojemników), a pojemniki nie zostały uszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, - prowadzenie bieżących napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, mających na celu przywrócenie ich do pełnej użyteczności w przypadku ich uszkodzenia, - przeprowadzenie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, - segregację wtórną zebranych odpadów i ich zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami, - zagospodarowanie i unieszkodliwianie odpadów balastowych, wysegregowanych z zebranych odpadów selektywnych we własnym zakresie, - prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości zebranych odpadów selektywnie z każdego gospodarstwa domowego i przekazywanie miesięcznych sprawozdań Zamawiającemu, - prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie i składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów Zamawiającemu, Świadczenie w/w usług musi być zgodne z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Andrychów stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek określony w pkt. A i D zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty określone w Rozdziale III SIWZ w pkt 2.1 , pkt 2.2, pkt. 2.3 oraz w pkt. 2.4 Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. A i D musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Warunek określony w pkt. B zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: - w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2004-2006 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające charakterem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca wykaże że: - dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: a/ samochodem ciężarowym skrzyniowym do 5 ton- min 1 szt, b/ samochodem do opróżniania pojemników o poj. 1.100l - min. 1 szt. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. B musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt C zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10.000 zł Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. C musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów jeżeli jest ono wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U z 2001r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji) W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr - 4 do niniejszej specyfikacji) 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: 8. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji) 9. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom (według wzoru - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji) 10. Wzór umowy (załącznik nr 8) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 31, pok. 1 (Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa) w godzinach: pn., śr., czw., pt. - 7.30-15.30 oraz wt. - 8.00-16.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15, sekretariat /II piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.