eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Płock: dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 234754 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, fax 024 2674631.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - dostawa nowych serwerów dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, ZADANIE NR 2 - dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku. ZADANIE NR 3 - instalacja i konfiguracja serwera z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.300,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) dotyczy Zadania Nr 1, 4.300,00 zł ( słownie: cztery tysiące trzysta złotych) dotyczy Zadania Nr 2, 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) dotyczy Zadania Nr 3,.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki; 3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - dot. Zadania Nr 2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia - dot. zadania nr 2 , tj. Dostawę sprzętu komputerowego o wartości netto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Uwaga; Każdy oferowany sprzęt komputerowy musi posiadać symbol zgodności z normami bezpieczeństwa CE, co wiąże się z dołączeniem do oferty deklaracji zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z normami krajowymi i unijnymi. 9.Wykonawca wystawiający deklarację zgodności nie będący producentem powinien dołączyć do oferty stosowny dokument potwierdzający upoważnienie producenta do wystawienia deklaracji zgodności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, pok.28 - I piętro - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 - pok. 26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - dostawa nowych serwerów dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw I (serwer - 2 szt, monitor - 2 szt), zestaw II (serwer - 1szt, monitor - 1szt).
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw III (stacja robocza, monitor) - 20 sztuk, zestaw IV (stacja robocza, monitor) - 1 sztuka, komputer przenośny - 2 sztuki, drukarka laserowa monochromatyczna - 19 sztuk, drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka, skaner - 1 sztuka, UPS I - 1 sztuka, UPS II - 3 sztuki, projektor multimedialny - 1 sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - instalacja i konfiguracja serwera z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja i konfiguracja serwera przeznaczonego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku Instalacja i konfiguracja serwera Płatnik 1.) Instalacja oprogramowania MS Windows 2003 Server wraz z najnowszymi aktualizacjami 2.) Instalacja MS SQL 2005 Server na serwerze MS Windows 2003 Server 3.) Instalacja na serwerze programu Płatnik 4.) Utworzenie dwóch nowych baz danych ( bezrobotni; archiwum) z wykorzystaniem MS SQL 2005 Server na potrzeby programu Płatnik do obsługi osób bezrobotnych 5.) Konfiguracja stacji roboczych i przyłączenie do utworzonych bazy danych Płatnik z punktu 4. Uwaga! Powyższe zadanie może zostać zrealizowane pod warunkiem dostawy serwerów z zadania nr 1..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.