Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Olsztyn: Zaprojektowanie i ustawienie bramownicy pod tablice zmiennej treści przed węzłem Pasłęk Północ związane z realizacją kontraktu Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Kalsk (Pasłęk) Miłomłyn
Numer ogłoszenia: 234696 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i ustawienie bramownicy pod tablice zmiennej treści przed węzłem Pasłęk Północ związane z realizacją kontraktu Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Kalsk (Pasłęk) Miłomłyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i ustawienie bramownicy pod tablice zmiennej treści przed węzłem Pasłęk Północ związane z realizacją kontraktu Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Kalsk (Pasłęk) Miłomłyn.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.21.00 - Podświetlane znaki drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: 1) STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
- HERMANN KIRCHNER POLSKA Sp. z o.o., ul. Wólczańska 178, 90-530 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167813,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107000,00
Oferta z najniższą ceną: 107000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne zamówienia: Zamówienie to stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu ograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z Budową drogi ekspresowej S7 na odcinku Kalsk (Pasłęk) Miłomłyn. Umowa nr GDDKiA-O/OL-R2-R1-2811-02/09 z dnia 01.02.2010 r. Wartość (netto) umowy podstawowej - 872.077.676,71 PLN. Termin wykonania robót będących przedmiotem umowy podstawowej - 22 miesiące od daty rozpoczęcia robót (po odjęciu okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca). Zamówienia uzupełniające nie przekraczają łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego: - 872.077.676,71 PLN - wartość (netto) umowy podstawowej; - 177.392,16 PLN - ogólna wartość (netto) udzielonych zamówień uzupełniających (w tym zamówienie objęte niniejszym przedmiotem zamówienia na kwotę 167.813,36 netto PLN); - % wartości zamówień uzupełniających - 0,02 %. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym wykonanie przedmiotowych robót objęte jest zapisami specyfikacji technicznych oraz pozycjami Kosztorysu Ofertowego: roboty drogowe poz. 307.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 im. Niezapominajki w Olsztynie na 2026 r.
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





