eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapczycazakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Łapczyca: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
Numer ogłoszenia: 234621 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy , Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, tel. (014) 61 00 240, faks (014) 61 00 240 wew. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do szkół podstawowych Gminy Bochnia 12 pakietów pomocy dydaktycznych. W skład jednego pakietu wchodzą pomoce dydaktyczne do: zad. 5 w Projekcie - pozalekcyjnych zajęć dla uczniów zdolnych w klasach IV - VI (poz. 1 - 3 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 6 w Projekcie - pozalekcyjnych zajęć z języków obcych (poz. 4 i 5 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zakup 12 (pakietów) pomocy dydaktycznych. Wycenę należy podać za1 pakiet (szczegółowe ceny) i za12 pakietów (ogólną). W wycenie należy wliczyć dostawę do 12 szkół podstawowych (po 1 pakiecie) w Gminie Bochnia w miejscowościach: Baczków, Bogucice, Brzeźnica, Damienice, Dąbrowica, Gawłów, Nieszkowice Małe, Nieszkowice Wielkie, Pogwizdów, Proszówki, Siedlec, Stanisławice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zapewnią transport pomocy w miejsce przeznaczenia na swój koszt i ryzyko, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów metoda spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 2 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4. Wycena (szczegółową1 pakietu i ogólną za 12 pakietów) pomocy, zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ (wszystkie pozycje arkusza winny być wypełnione). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskie składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. - zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. Ceny powinny uwzględniać: wszelkie koszty transportowe oraz inne koszty niezbędne do poniesienia, a związane z dostawą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl www.dobrystart.bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z siedziba w Łapczycy, 32-744 Łapczyca 334.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z siedziba w Łapczycy, 32-744 Łapczyca 334.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry start kluczem do przyszłości finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środkow Europejskiego Funduszu Społecznego (Nr umowy o dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-12-163/09-00).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.