Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-07
Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 234605 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promieniści przy ul. Głowackiego 10/12. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny i raj i Promieniści w okresie od 30 maja do 31 sierpnia 2010 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. I. Opis obiektów BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 1. Parter: - terakota - 1.573,60 m2, - wykładzina PCV - 14,60 m2, - wykładzina dywanowa - 15,20 m2, - glazura ścienna - 3.925,00 m2, 2. Piętro: - terakota - 165,30 m2, - wykładzina PCV -35,50 m2, - glazura ścienna - 443,00 m2, - szklane powierzchnie - 350 m2. PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2 1. Pomieszczenia: - polbruk - 1901,90 m2 - lastriko szlifowane - 29,3 m2 - ceramika - 49,4 m2 - luksfery - 27,3 m2 - glazura - 102,5 m2 - niecki basenu - 611,4 m2 PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2 1. Pomieszczenia: - ceramika - 290 m2 - szklane powierzchnie - 54 m2 - linoleum - 18 m2 - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 II. Zakres usług: USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej 1. Pomieszczenia basenowe: a) mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie b) mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie c) mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) d) mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie e) czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu f) mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g) mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu h) mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie i) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie j) mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: a) holl z szatnią i kasami b) szatnie basenowe c) toalety oraz prysznice d) pomieszczenia gospodarcze e) pomieszczenia biurowe f) ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności : a) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b) mycie i dezynfekcja kabin przebieralni c) mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych d) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, e) opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych f) mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz g) mycie i dezynfekcja pojemników na mydło h) uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych i) zaopatrywanie toalet w papier toaletowy j) mycie luster k) mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach l) mycie ławek w przebieralni i holu m) mycie szafek ubraniowych w szatniach n) mycie elementów metalowych poręczy, balustrad o) mycie parapetów, murków itp. Czynności wymienione w punktach a) - o) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: a) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) b) mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych c) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi d) mycie i dezynfekcja sprzętu e) mycie elementów metalowych poręczy f) mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. III. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a) mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c) mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb. d) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e) mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, f) mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, g) opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h) mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i) mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb j) mycie luster - codziennie k) mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb l) mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie, m) mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie, n) mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, o) mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, p) mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie, q) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie, r) przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu), 2. Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego. a) mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, b) mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, c) mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym, d) mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów, e) mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem, f) przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa): - usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej, - zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą, - usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia, 3. Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w ww środki. 4. Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników: Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00 w soboty w godzinach 10.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00 Pływalnia odkryta od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 IV. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. a) mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie b) mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, c) mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. d) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, e) mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu f) mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu g) opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, h) mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, i) wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, j) mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, k) mycie luster - codziennie 2. Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w ww środki. 3. Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą zostać przekształcone na jednozmianowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę zbliżoną zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia, tj. świadczył usługę utrzymania czystości na pływalni bądź w szpitalu, o powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2. 2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować minimum 1 sztuką automatu szorująco - zbierającego, minimum 1 sztuką opryskiwacza np. typu SOLO do używania środków do dezynfekcji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu. 2.3. Potencjał ekonomiczny: Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.2. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.3. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.4. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty wykonawcy albo unieważnienie postępowania. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy. 1.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 1.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 4 do oferty. 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.4. i 1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1. Dokumenty o których mowa w pkt 2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5. muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Dział Techniczny pokój 020
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Sekretariat pokój 203 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi" - drugie postępowanie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- MZŻ.262.17.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Zakup 1000 licencji uprawniającej do korzystania z oprogramowania poczty elektronicznej ZIMBRA Collaboration Suite Professional Edition
- Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2026 r.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz mieszkań hotelowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy"
- Naprawa elementów MOR administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





